تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

برنامه دولت بایدن برای لغو تحریم‌های مقامات دادگاه بین‌المللی لاهه

فارن پالسی با ارجاع به دو منبع مطلع گزارش داد، دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برنامه دارد تحریم‌های اعمال شده بر مقامات دیوان کیفری بین‌المللی توسط دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور قبلی آمریکا را لغو کند.

کد خبر: ۸۴۷۸۸
۱۶:۴۰ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
برنامه دولت بایدن برای لغو تحریم‌های مقامات دادگاه بین‌المللی لاهه
 
دیدارنیوز ـ به نقل از اسپوتنیک، بر اساس اعلام فارن پالسی، این تصمیم ممکن است هفته جاری یا هفته آینده اجرایی شود، گرچه هنوز هیچ تصمیم رسمی در این رابطه اعلام نشده است.

در ماه ژانویه، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت دولت بایدن تحریم‌هایی که دولت ترامپ بر مقامات دادگاه بین‌المللی لاهه اعمال کرده بود، مورد بازنگری قرار خواهد داد.

انتظار می‌رود لغو تحریم‌ها، تنش بین واشنگتن و دیوان کیفری بین‌المللی مستقر در لاهه را که سعی داشت درباره جنایات جنگی ادعایی توسط سربازان آمریکا در افغانستان و نیرو‌های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین تحقیق کند، کاهش دهد.

در ماه فوریه، دیوان کیفری بین‌المللی حکم داد که دارای صلاحیت قضایی برای آغاز تحقیقات در مورد جنایات جنگی ادعایی انجام شده به دست رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، نوار غزه و بیت‌المقدس شرقی است. "بنیامین نتانیاهو"، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این اعلامیه را "یهودستیزی محض" خواند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی