تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

توضیحات شکوری درباره کیت جدید پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید طراحی کیت جدید این باشگاه آغاز یک راه حرفه‌ای است.

کد خبر: ۸۴۷۷۴
۱۵:۰۱ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰

توضیحات شکوری درباره کیت جدید پرسپولیس

 

دیدارنیوز ـ به نقل از باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه به توضیح در مورد انتخاب کیت جدید سرخپوشان پایتخت پرداخت.


او در این مورد اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم، تلاش کردیم تا با نظر هواداران و همکاری شرکت الشپورت و همچنین استفاده از اِلِمان‌هایی مربوط به پرسپولیس، یک طرح منحصربه‌فرد و جدید در فوتبال ایران را برای تیم آماده کنیم.


وی افزود: این اتفاق برای اولین بار است که در فوتبال ایران رخ می‌دهد. معمولا باشگاه‌ها از پیراهن اول و دوم خود رونمایی می‌کنند و یا طراحی کیت‌ها بدون نظرسنجی از جامعه فوتبال انجام می‌شود؛ اما پرسپولیس با استفاده از نظر طرفداران خود توانست کیت جدیدی را با همکاری یک طراح ماهر رونمایی کند. از سوی دیگر، به این امر واقف هستیم که جلب نظر ۸۰ میلیون نفر، واقعاً کار سخت و دشواری است، اما باید به این موضوع توجه داشت که انتخاب کیت جدید، طراحی لباس‌های بازی، تمرین، هتلی، گرمکن و. همچنین انتخاب رنگ لباس جدید، آغاز یک راه تازه و حرفه‌ای در فوتبال ایران است که امیدواریم در فصل‌های بعد به شکل حرفه‌ای‌تری ادامه یابد. این شروع کار ما بود و بدون تردید در آینده، اتفاقات مهم‌تری برای طراحی و تولید و رونمایی از کیت‌های جدید پرسپولیس رقم می‌خورد.


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: وظیفه خود می‌دانم از سوی ارکان باشگاه، از همه طرفداران تیم که کیت را پسندیدند و از هنر و سلیقه به کار رفته در طراحی آن، تعریف و تمجید کردند و حتی منتقدانی که با منطق درست، به طراحی این کیت نقد‌هایی وارد آوردند، تشکر کنم. یکسری نقد‌ها هم بود که بهتر است در موردش صحبت هم نکنیم، چون مشخص است که این انتقادات از چه مسیری صورت گرفته و طبیعتا جایی برای بحث ندارد. مهم‌ترین امیدواری ما این است که با کیت جدید بتوانیم برد‌های بیشتر و افتخارات تازه‌ای به دست بیاوریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی