تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اعلام مسیر جایگزین برای بازگشت از شهر‌های شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین مقطعی در جاده چالوس خبر داد و گفت: توصیه می‌کنیم رانندگان حتما از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کد خبر: ۸۴۷۶۹
۱۴:۴۱ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰

اعلام مسیر جایگزین برای بازگشت از شهر‌های شمالی

 

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی در این باره اظهار کرد: از ابتدای امروز بررسی تردد در جاده‌ها را در دستور کار داشتیم.

وی ادامه داد: تغییر محسوس و کمی را نسبت به روز گذشته شاهد هستیم، اما خوشبختانه اکثر محور‌ها دارای ترافیک سبک و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس در مقاطعی بعد از محدوده مرزن آباد شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم که با توجه به ظرفیت کم این جاده و همزمان شدن سفر برخی از هموطنان توصیه می‌کنیم حتما از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

وی با اشاره به محور‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و قزوین-رشت گفت: این محور‌ها ظرفیت بالاتری دارند.

سرهنگ شیرانی اظهار کرد: با توجه به اینکه به پایان تعطیلات نوروز نزدیک می‌شویم تعدادی از هموطنان در سفر هستند و همزمانی زمان بازگشت ظرفیت جاده‌ها را اشباع می‌کند و موجب وقوع ترافیک‌های نیمه سنگین می‌شود. مدیریت زمان سفر موجب می‌شود که ترافیک سنگینی را شاهد نباشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی