تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
«تنگنا»: برنامه دوم ـ بخش اول

گفتگو با ابراهیم اصغرزاده؛ از دیوار سفارت تا دیوار اوین

«تنگنا» عنوان برنامه‌ای از مجموعه رسانه‌ای دیدار است که به گفتگوهای صریح با سیاستمداران ایرانی در مورد زندگی سیاسی آن‌ها اختصاص دارد. ابراهیم اصغرزاده میهمان دومین برنامه تنگنا بوده است.

کد خبر: ۸۴۷۰۸
۱۷:۰۵ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰

گفتگو با ابراهیم اصغرزاده؛ از دیوارهای سفارت تا دیوارهای اوین

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: چند دقیقه‌ای به زمان قرار، ابراهیم اصغرزاده تماس گرفت و نگران از تاخیر احتمالی اطلاع داد که درگیر ترافیک سنگین روز‌های پایانی اسفند شده است. وقتی هم که به دفتر دیدارنیوز رسید از نقش تصادف در تعیین مسیر تاریخ و سرنوشت انسان‌ها گفت.

تلاقی ترافیک و اشاره او به تصادفات، اما عجیب نیست. ابراهیم اصغرزاده، متعلق به نسلی از کنشگران سیاسی ایران است که در پرترافیک‌ترین مقطع تاریخ تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرن چهاردهم به دنیا آمدند و بالیدند و در میانه چهارراه حوادث تاریخی این کشور، به طور همزمان عامل و قربانی خیلی از تصادفات تاریخی شدند. ابراهیم اصغرزاده را به هر ویژگی و با هر سابقه‌ای که بشناسیم یا به یاد آوریم، نمی‌توانیم منکر این واقعیت شویم که او در زمره معدود چهره‌های انقلابی دهه‌های پنجاه و شصت و کم‌شمار اصلاح‌طلبان دهه هفتاد تاکنون است که در کنار برخورداری از صراحت لهجه، شجاعت پذیرش و اعتراف به خطا و اشتباه در نگرش‌ها یا عملکرد‌های گذشته را دارد.


بیشتر ببینید: «تنگنا»: برنامه اول: گفتگو با فائزه، هاشمی؟ رفسنجانی؟ یا بهرمانی؟


گفتگو با او بیش از زمان استاندارد برنامه به طول انجامید، اما به دلیل نکات شنیدنی و جذاب و بااهمیت تاریخی، بر آن شدیم که بدون حذف هیچ یک از بخش‌های آن، بینندگان رسانه دیدار را در دو قسمت به تماشای حضور ابراهیم اصغرزاده در تنگنا دعوت کنیم. بخش اول گفتگو با ابراهیم اصغرزاده را در ادامه ببینید:

 

 

 

 

 

 

 

تهیه کننده و مجری: حامد شجاعی

مشاور طرح: حامد سیاسی‌راد

دکور و تصویر: اشکان اشعریون 

دستیار تولید: محمد بدیعی

تدوین: سجاد پیروانی

کارگردان: علیرضا پوریوسف

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی