تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

عزیزی: جای خالی مهرداد میناوند کاملا به چشم می‌آید

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و حماسه‌ساز ملبورن می‌گوید اگر سه غم و مصیبت بزرگ در زندگی‌ام دیده باشم، یکی از آن‌ها درگذشت مهرداد میناوند است و جای خالی او کاملا به چشم می‌آید.

کد خبر: ۸۴۷۰۶
۱۷:۱۴ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۰

عزیزی: جای خالی مهرداد میناوند کاملا به چشم می‌آید

دیدارنیوز ـ خداداد عزیزی، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. او با گلی که وارد دروازه استرالیا کرد برای خود جایگاه ویژه در قلب ایرانیان دست و پا کرد.

عزیزی اگرچه حال و هوای مصاحبه نوروزی نداشت، اما در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: من ازدهه ۷۰ با مهرداد میناوند هم‌بازی بودم و این رابطه دوستانه در سال‌های اخیر گرم‌تر شده بود و اکثر اوقاتی که در تهران بودم بیشتر ساعت‌ها با او بودیم و حرف می‌زدیم.

وی افزود: در تیم ۹۸ هر کجا می‌رفتیم، مهرداد میناوند حضور داشت. اگر جایی هم نمی‌توانست همراه تیم باشد، جای خالی‌اش کاملا به چشم می‌آمد. او جوان شوخ، شلوغ و دوست داشتنی بود که احترام افرادی را که حتی یک روز از وی بزرگ‌تر بودند را نگه می‌داشت.

بازیکن اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: من همیشه گفته‌ام و باز می‌گویم اگر در زندگی سه غم بزرگ و مصیبت دیده باشم، بدون شک یکی از آن‌ها درگذشت مهرداد میناوند است.

حماسه‌ساز ملبورن تصریح کرد: علی انصاریان بچه خوب و محبوبی بود. کسی که با مادرش این‌قدر عاشقانه و دوستانه رفتار می‌کند به طور حتم انسان بزرگی است. متاسفانه در سال ۹۹ دو تن از عزیزترین فوتبالیست‌های ایران را از دست دادیم که هیچ وقت جای آن‌ها پر نمی‌شود.

عزیزی تاکید کرد: اصلا حال و هوای نوروز و سال تحویل را برای سال ۱۴۰۰ نداشتم. سال ۹۹ با غم و تلخی زیادی همراه بود و عید مزه‌ای برایم نداشت.

وی افزود: بچه که بودیم اگر یک اسکناس ۱۰ تومنی هم دریافت می‌کردیم کلی ذوق و شوق داشتیم و سریع می‌رفتیم خرید می‌کردیم. من که می‌رفتم خوراکی می‌خریدم و می‌خوردم.

حماسه‌ساز ملبورن اظهار داشت: در عید همیشه به همسر و فرزندانم عیدی می‌دهم و امسال نیز همچون سال‌های گذشته این کار را انجام دادم.

عزیزی در پایان گفت:حضور پدر بهترین و بزرگ‌ترین عیدی برای من است و هر کاری بتوانم برای او انجام می‌دهم و با کمال افتخار نوکری‌اش را می‌کنم.

منبع: ایرنا
برچسب ها: خداداد عزیزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی