تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰

مجلس لایحه رتبه بندی معلمان را در سال ۱۴۰۰ تصویب خواهد کرد

کد خبر: ۸۴۵۵۷
۱۳:۲۰ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۰

تصویب لایحه رتبه بندی معلمان را در سال ۱۴۰۰

دیدارنیوز:  عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پارلمان امسال و با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان انگیزه مضاعفی به معلمان خواهد داد.

علی کریمی فیروزجایی با اشاره به آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: در روز‌های پایانی سال گذشته دولت لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کرد که به دلیل تعطیلات نوروزی مجلس این لایحه پس از تعطیلات نوروزی بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه در لایحه‌ای که دولت به مجلس ارائه کرده است درباره ارتقای شغلی معلمان براساس مهارت و صلاحیت‌های آن‌ها مطالبی عنوان شده است گفت: از موارد دیگری که در این لایحه مطرح شده درباره تشکیل کمیته‌های ارزیابی معلمان برای اجرای بهینه طرح رتبه بندی است.

کریمی فیروز جایی تصریح کرد: تمامی مزایای شغلی و ارتقاء یا تنزل رتبه و زمینه سازی برای پیشرفت‌های کاری فرهنگیان در این لایحه لحاظ شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ و با تصویب این لایحه مجلس انگیزه مضاعفی به معلمان برای آموزش فرزندان این آب و خاک خواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی