تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ارائه تسهیلات کم بهره به شرکت‌های دانش‌بنیان آسیب‌دیده از کرونا

علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: بیش از ۳/۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات ۹ درصد به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور آسیب‌دیده از کرونا اعطا شد.

کد خبر: ۸۴۵۳۲
۰۹:۰۴ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
ارائه تسهیلات کم بهره به شرکت‌های دانش‌بنیان آسیب‌دیده از کرونا
 
دیدار نیوز: علی وحدت افزود: صندوق در مجموع به ۴۸۴ شرکت آسیب‌دیده اعم از دانش‌بنیان، فناور، خلاق و شتابدهنده مبلغ سه هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۹ درصد با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه اعطا کرد.

 رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود تاکید داشتند که «شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع کاملاً محقق شود»، لذا ما در صندوق نوآوری با تقویت روند گذشته سعی در تحقق شعار امسال داریم.

وی گفت: امیدواریم با حمایت مجلس بتوانیم ضمن پشتیبانی بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و مانع‌زدایی از مسیر فعالیت آن‌ها، به تحقق شعار امسال کمک کنیم.

وحدت با اشاره به پیام نوروزی رئیس جمهوری، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان به ویژه در تولید تجهیزات پزشکی، دارو و واکسن خوش درخشیدند و مایه سربلندی ملت ایران شدند، لذا با قاطعیت و با صدای رسا اعلام می‌کنیم هیچ نیاز فناورانه‎‌ای در کشور وجود ندارد که ما نتوانیم از طریق شرکت‌های دانش بنیان آن را حل کنیم.
 
منبع:  پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی