تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در کشور طی امروز و فردا (۷ و ۸ فروردین) گفت: طی این دو روز در برخی نقاط کشور وزش باد شدید خواهیم داشت.

کد خبر: ۸۴۴۸۴
۱۰:۵۳ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰

بارش باران در نوار شمالی کشور

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۷ فروردین) در نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش طی امروز (۷ فروردین) در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و پاره‌ای از مناطق شمال غرب خواهد بود.

ضیاییان با اشاره به اینکه فردا (۸ فروردین) بارش‌ها در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی ادامه دارد، اظهارکرد: طی روز دوشنبه (۹ فروردین) در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده دور از انتظار نیست همچنین طی این روز در سایر مناطق کشور آسمانی صاف و آرام پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه طی روز سه‌شنبه (۱۰ فروردین) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت، گفت: طی امروز و فردا (۷ و ۸ فروردین) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش محسوس دما بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد.

به گفته وی طی روز‌های شنبه و یکشنبه (۷ و ۸ فروردین) در برخی نقاط شرق، جنوب شرق و مرکز کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک را به‌دنبال دارد.

ضیاییان در ادامه با اشاره به اینکه طی این دو روز خلیج فارس و دریای خزر مواج و طوفانی است، اظهارکرد: طی روز چهارشنبه (۱۱ فروردین) برای مناطقی از غرب، شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۸ فروردین) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۹ فروردین) نیز صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بارش باران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی