تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد و گفت: افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان‌سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

کد خبر: ۸۴۴۶۷
۱۶:۱۵ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
دیدارنیوز - مصطفی سالاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اجرای طرح حذف دفترچه تأمین اجتماعی در مراکز درمانی و بیمارستانی اظهار کرد: این طرح از اواخر سال گذشته اجرا شد و در سال جاری ادامه خواهد داشت و سازمان تأمین اجتماعی به دنبال ارائه خدمات به‌موقع به بیمه‌شدگان است.

وی همچنین درباره افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری گفت: در روز‌های پایانی سال گذشته مرحله دوم مناسب‌سازی آغاز شد و به صورت علی‌الحساب مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته واریز شد و در فروردین ماه حقوق بازنشستگان با افزایش سنواتی و اعمال ماده ۹۶ و مرحله دوم همسان‌سازی پرداخت خواهد شد.

سالاری ادامه داد: بر همین اساس، احکام جدید حقوق بازنشستگان از فروردین صادر و افزایش سنواتی و مرحله دوم همسان‌سازی در احکام جدید لحاظ خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین درباره راه‌اندازی مراکز درمانی جدید ملکی سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: یک طرح سطح‌بندی در سازمان تأمین اجتماعی تعریف شده است که براساس آن متناسب با جمعیت، خدمات متفاوتی به بیمه‌شدگان ارائه شود و مبنای آن شاخص‌های وزارت بهداشت است و در منطقه‌ای که با کمبود تخت بیمارستانی روبه‌رو باشیم سازمان تأمین اجتماعی ورود پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
آهنگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
0
0
شما باید عدم دزدی حقوق های نجومی را جایگزین نفت کنید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی