تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ترافیک سنگین به جاده هراز و کندوان بازگشت

پس از گذشته حدود یک روز از آرامش ترافیکی در جاده‌های مازندران، آخرین گزارش مرکز مدیریت راه راهداری استان نشان می‌دهد که ترافیک خودرویی در برخی مسیر‌های جاده هراز و کندوان سنگین شده است.

کد خبر: ۸۴۴۳۷
۱۴:۴۷ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۰

ترافیک سنگین به جاده هراز و کندوان بازگشت

دیدارنیوز ـ جاده‌های مازندران پس از چند روز تحمل بار سنگینی ترافیکی در ۲۴ ساعت اخیر تا پیش از ظهر امروز پنجشنبه وضعیتی آرام و ترددی روان را تجربه کردند.

 

اما مرکز مدیریت راه اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران در گزارش ظهر پنجشنبه خود اعلام کرد که در حال حاضر ترافیک در محدوده پلور تا منریه جاده هراز در مسیر ورود به استان سنگین و در باقی مسیر‌های این محور مواصلاتی پرحجم و گاهاً نیمه سنگین است.

 

همچنین طبق این گزارش در محدوده شهر مرزن‌آباد محور کندوان ترافیک سنگین گزارش می‌شود و تردد خودرویی در باقی مسیر‌های این جاده نیز به صورت پرحجم در جریان است.

 

تردد خودرویی در جاده‌های سوادکوه، کیاسر، کناره و شرق استان نیز به صورت پرحجم و روان گزارش می‌شود در محور‌های مواصلاتی داخلی استان نیز عادی و روان است.

 

جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده هستند

 

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران همچنین در مورد وضعیت جاده‌های استان اعلام کرد که در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی استان بارانی و لغزنده است و توصیه کرد که رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

 

طبق این گزارش بر اساس مشاهدات دوربین‌های نظارتی و گزارش گشت‌های سیار راهداری در حال حاضر بارندگی بخشی‌هایی از طول مسیر ساحلی مازندران نیز مشاهده می‌شود که در محدوده شهرستان غربی استان بیشتر است.

 

همچنین در برخی محور‌های کوهستانی استان نیز به صورت مقطعی شاهد بارش تگرگ و پدیده مه گرفتگی غلیظ هستیم که حرکت خودرویی را با کندی مواجه کرده است.

 

قابل ذکر است هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش باران که با سرد شدن حدود ۱۹ درجه‌ای دمای هوا نسبت به روز گذشته همراه است تا اوایل هفته آینده در مازندران ساکن خواهد بود.

 

طبق پیش بینی هواشناسی از اواخر امروز تا پایان روز جمعه سامانه بارشی با قدرت بیشتری در استان ظاهر می‌شود و مردم شهر‌های ساحلی و جلگه‌ای وزش باد‌های ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعتی را تجربه خواهند کرد.

 

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که بیش از یک هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی هستند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی