تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

نماینده خبرگان رهبری: همدلی ملت و مسوولان، رمز شکوفایی و رونق تولید است

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: همدلی آحاد ملت و تمامی قوا و مسوولان، رمز شکوفایی و رونق تولید داخلی است.

کد خبر: ۸۴۴۱۵
۰۹:۲۳ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۰

 

 

دیدارنیوز ـ آیت‌الله عسگر دیرباز روز پنجشنبه در گفتگویی افزود: مخاطب پیام نوروزی و شعار سال، تک تک ملت ایران است و همه در برابر این شعار، خود را باید مسوول دانسته و برای محقق شدن آن گام بردارند.وی اظهار داشت: هرکدام از قوای سه گانه و آحاد ملت می‌توانند با احساس مسوولیت به میدان آمده و با ارایه راهکاری منطقی بستری مناسب برای نفس کشیدن دوباره تولید بردارند.

رییس دانشگاه جامع قم تاکید کرد: وقتی صحبت از تولید می‌شود، بدون تردید طرف مقابل آن مصرف کننده است بنابراین فرهنگ مصرف تولید داخلی باید درجامعه نهادینه شده و مردم به جای خرید محصول خارجی پول خود را صرف خرید کالای داخلی کرده و پشتیبان تولید کننده داخلی باشند.

وی ادامه داد: نهادینه شدن استفاده از تولید داخلی یاس تولید کنندگان را به امید تبدیل کرده و افقی روشن در برابر اقتصاد کشور می‌گشاید.

وی با بیان اینکه نباید تولید داخلی در انزوا بماند، گفت: در انزوا ماندن حاصل دسترنج تولید کنندگان داخلی موحب ناامیدی و چه بسا از میان رفتن برخی صنایع فاخر با قدمت دیرینه شده و از طرف دیگر بر تعداد بیکاران روز به روز افزوده می‌شود.

آیت الله دیرباز اظهار داشت: برای رونق تولید، خود تولید کنندگان هم باید تلاش جدی کرده و با تولید محصول با کیفیت و در نظر گرفتن سلایق جامعه قدم‌های مثبتی برای رونق تولید بردارند.

وی ادامه داد: بروکراسی اداری و برخی موانع دست و پاگیر از جلوی تولید کننده داخلی برداشته شود تا فعالان این بخش راحت‌تر بتوانند به فعالیت خود ادامه داده و از فعالیت خود مایوس نشوند.

مقام معظم رهبری شعار سال ۱۴۰۰را سال «تولید، پشتیبانی‌ها ومانع زدایی ها» نامگذاری کردند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی