تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ظهور و بروز یک پدیده در انتخابات ۱۴۰۰

مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: انتخابات ۱۴۰۰ ظرفیت ورود و ظهور یک پدیده را دارد البته این موضوع، تابع اتفاقات آتی انتخابات خواهد بود.

کد خبر: ۸۴۳۸۱
۰۹:۲۷ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۰

ظهور و بروز یک پدیده در انتخابات ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز ـ مرتضی طلایی چهره سیاسی اصولگرا در گفت و گویی با خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «هنوز میدان انتخابات کاندیداهای خود را نشناخته است و باید تا زمان ثبت نام‌ها صبر کرد.»

وی اعتقاد دارد: «انتخابات ۱۴۰۰ ظرفیت ورود و ظهور یک پدیده را دارد البته این موضوع، تابع اتفاقات آتی انتخابات خواهد بود.»

او در عین حال برخلاف برخی قبول ندارد که اصولگرایان در برخی ادوار انتخابات بدون رقیب بودند و می گوید: «هیچ انتخاباتی در ایران، خالی از رقیب برای هیچ جریانی نبوده و در میدانی که تصمیم گیرنده، مردم‌اند، صحنه رقابت همواره متناسب با خواست و نظر ملت اداره خواهد شد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی