تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
هواشناسی هشدار داد؛

سامانه بارشی تندری در راه البرز است

مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که سامانه بارشی تندری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک از فردا چهارشنبه عصر وارد این استان می‌شود.

کد خبر: ۸۴۳۵۲
۱۳:۱۷ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
دیدارنیوز: آرش بهاروند احمدی روز سه شنبه گفت: با توجه به مخاطرات احتمالی این سامانه، وضعیت نارنجی به لحاظ هواشناسی در البرز صادر شده است.

وی بیان داشت: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی حاکی از ورود سامانه بارشی تندری به منطقه البرز مرکزی بوده که به موجب آن از چهارشنبه اواخر وقت تا پنجشنبه عصر در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک، به ویژه در ارتفاعات رگبار ساعتی باران، بعضی ساعات برف، رعد و برق و به دلیل ماهیت تندری بودن بارش‌ها آبگرفتگی موقت معابر و اختلال در تردد جاده ها،  ریزش سنگ و احتمال سقوط بهمن مورد انتظار می‌باشد.

بهاروند احمدی گفت: بر همین اساس  برای پیشگیری از حوادث احتمالی اتخاذ تدابیر لازم توسط مردم و مسوولان ضروری است.

همچنین گردشگران از توقف در حاشیه رودخانه‌های استان البرز به ویژه رودخانه‌های کرج، برغان، کردان و طالقان به سبب احتمال بالاآمدن سطح آب و رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی البرز بیان داشت: روز جمعه هفته جاری هوای استان صاف تا نیمه ابری و روز شنبه هفته آینده وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی