تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیام نوروزی اردوغان

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه روز یکشنبه با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز، ابراز امیدواری کرد ویژگی اتحاد و همگرایی نوروز به عنوان مناسبتی که هزاران سال است از آسیای میانه تا بالکان گرامی داشته می‌شود، در سراسر جهان ریشه دوانده و دائمی شود.

کد خبر: ۸۴۲۹۵
۱۶:۴۷ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
پیام نوروزی اردوغان
 
دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری آناتولی، اردوغان در این پیام که در نخستین روز فروردین منتشر شد، تصریح کرد: با امید و هیجان فرا رسیدن نوروز به ساختن آینده‌ای مرفه‌، عادل و امن توسط زنان، مردان، جوانان و سالمندان در کشورمان، منطقه و جهان ادامه خواهیم داد.

اردوغان افزود: امیدوارم نوروز باعث خیر و برکت و شادی برای مردم عزیز کشورم و تمامی بشریت شود. از صمیم قلب به تمامی شهروندان کشور تبریک می‌گویم.




ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی