تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
فوتبال گیت (۱۲)

پنالتی‌های بر باد رفته، سپاهان را صدرنشین کرد

فوتبال گیت ستون ثابت به نوشته سجاد شجاعی است که به حواشی و ماجراهای لیگ برتر می‌پردازد.

کد خبر: ۸۴۲۲۴
۱۶:۰۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
پنالتی‌های بر باد رفته، سپاهان را صدرنشین کرد

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: هر سه بالانشین جدول رده بندی لیگ، سال ۹۹ را با برد به پایان رساندند تا رقابت در صدر همچنان جذاب و تنگاتنگ دنبال شود و در نهایت سپاهان به لطف تفاضل گل با صدرنشینی به استقبال نوروز برود و عیدی خوبی به هوادارانش دهد.

استقلال که با مجیدی روی نوار پیروزی قرار گرفته موفق شد ماشین سازی را در تبریز شکست دهد و حالا کاملا از بحران خارج شده و با یکی دو خرید جدید به دنبال تقویت تیمش برای سال جدید است.

سپاهان هم در نقش جهان، موفق به شکست دیگر تیم تبریزی شد تا به لطف پنالتی از دست رفته تراکتور در این بازی و از دست دادن پنالتی توسط امید عالیشاه در تهران برای پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان، زرد‌پوشان نصف جهان بعد از مدت‌ها به صدر جدول برسند.

پرسپولیس هم در روز تولد یحیی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و موفق شد در حالی که ده نفره شده بود، رقیب سختکوش را شکست دهد. آن چه در مورد پرسپولیس همچنان چشمگیر است دست و دلبازی بیش از حد در محوطه جریمه حریف است، مشکلی که فعلا حتی با وجود عناصر تهاجمی جدید هم برطرف نشده و شاید در پایان فصل برای این تیم گران تمام شود.


نساجی با سایپا در مسیر احیا

نساجی مازندران که نیمکتش برای سومین بار در این فصل دچار تحول شد و حالا ساکت الهامی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد موفق شد در یک هفته دو بار سایپا را شکست دهد تا هم از مرحله یک شانزدهم جام حذفی صعود کند و هم بتواند اولین سه امتیاز لیگ را با مربی جدیدش کسب کند و امیدوار باشد به روز‌های بهتر در سال جدید، سایپا، اما روز‌های بدی را پشت می‌گذارد و باید دید مدیران این تیم تا کجا حاضرند پای ابراهیم صادقی جوان بایستند.



اشتباهات مرگبار گلر‌ها

در دو هفته اخیر اشتباهات فاحش سنگربانان آلومینیوم اراک و مس رفسنجان باعث به ثمر رسیدن گل‌های عجیب و شائبه برانگیزی برای رقبای این تیم‌ها شد. این اشتباهات به قدری عجیب بود که حتی صدای مربی آلومینیوم در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی هفته قبل این تیم هم در آمد و گمانه‌زنی‌هایی را در رسانه‌ها در پی داشت که امیدواریم صحت نداشته باشد و نتایج مسابقات در شرایط جوانمردانه تعیین شود.



بلاتکلیفی در مشهد

تنها نماینده استان خراسان این روز‌ها شرایط خوبی را ندارد و مهدی رحمتی به تنهایی در عرصه فنی و مدیریتی می‌جنگد. شرایط برای مشهدی‌ها به قدری بحرانی است که حتی مشخص نیست نام نماینده این شهر پدیده است یا شهر خودرو و مالکیت تیم بر عهده کیست. اتفاقی که در سال‌های گذشته هم برای برخی از تیم‌های لیگ برتری افتاد و در نهایت به سقوط و حتی انحلال آن تیم‌ها انجامید. این بلاتکلیفی باعث شده بازیکنان با کیفیت این تیم خوب، یکی پس از دیگری جدا شوند تا دست رحمتی برای ادامه کار خالی شود. امیدواریم سرنوشتی که سال‌های قبل نصیب تیم ریشه‌دار ابومسلم شد برای دیگر نماینده این شهر تکرار نشود و مسئولان این استان که از قدرت زیادی برخوردارند و در تمام مسائل کشور صاحب نظر هستند فکری به حال تنها نماینده این شهر مقدس بکنند‍!
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی