تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شروط آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری سوریه!

ایالات متحده آمریکا به بشار اسد هشدار داد که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آینده سوریه را به رسمیت نمی‌شناسد، مگر اینکه "رای‌گیری آزادانه، عادلانه و تحت نظارت سازمان ملل متحد" باشد.

کد خبر: ۸۴۲۱۸
۱۴:۱۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نقل از سوریا نیوز، جفری دی لورنتیس، نماینده معاون سفیر آمریکا در سازمان ملل، مدعی شد: واضح است که دولت سوریه از انتخابات ریاست جمهوری آتی در ماه مه جهت مطالبه ناعادلانه برای مشروعیت اسد استفاده خواهد نمود.

وی بر مخالفت دولت بایدن با هر گونه انتخابات "غیرآزاد، غیر شفاف و بدون نظارت سازمان ملل" تاکید کرد. وی گفت: ما همچنان قاطعانه خواهیم گفت که تنها راه، تلاش برای روندی سیاسی است که شرایط مندرج در قطعنامه شورای امنیت را برخوردار باشد.

دی لورنتیس بر تعهد ایالات متحده به حفظ جان ۳.۴ میلیون سوری در شمال غربی، ایجاد دسترسی کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل به شمال شرقی از عراق  پس از توقف آن در سال ۲۰۲۰ به درخواست روسیه تاکید کرد.



منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی