تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

خداحافظی آقای خاص با طعم زمستان سن سیرو

شب گذشته تاتنهام و میلان برابر منچستریونایتد و دیناموزاگرب کرواسی مغلوب شدند و از رسیدن به جمع ۸ تیم برتر لیگ اروپا بازماندند.

کد خبر: ۸۴۲۰۶
۱۰:۵۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

خداحافظی آقای خاص با طعم زمستان سن سیرو

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: لیگ اروپا شب گذشته مرحله یک هشتم نهایی خود را پشت سر گذاشت که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

شب گذشته از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، تاتنهام با هدایت آقای خاص که موفق شده بود بازی رفت را پیروز شود در بازی برگشت برابر دینامو زاگرب کرواسی کامبک خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

میلان تیم پرآوازه شهر میلان ایتالیا، در سن سیرو میزبان شیاطین سرخ بود. روسونری‌ها که در دیدار رفت با کسب تساوی با گل زده در خانه حریف امید زیادی برای صعود به مرحله بعد داشتند در ورزشگاه خانگی خود بازی ضعیفی انجام دادند و در نیمه دوم شیاطین سرخ با آمدن پل پوگبا موفق شدند به گل برسد و با حفظ همین نتیجه راهی دور بعدی رقابت‌ها شوند. 

توپچی‌های لندن هم بعد از پیروزی حساس بیرون از خانه برابر المپیاکوس، در خانه میزبان این تیم بودند و با توجه شکست عجیب در خانه برابر این حریف یونانی به لطف یک برد مطمئن در یونان راهی دور بعد شد. 

خداحافظی آقای خاص با طعم زمستان سن سیرو


گلاسگو رنجرز هم با هدایت استیون جرارد ستاره پیشین لیورپول که بعد از یک دهه به سلطه سلیتک پایان داد برای کسب افتخار در لیگ اروپا به دیدار اسلاویا پراگ از جمهوری چک رفت و در حالی که 10 نفره شد با نتیجه 2 - 0 تن به شکست داد و با توجه به تساوی در دور رفت از صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها بازماند. 

 

خداحافظی آقای خاص با طعم زمستان سن سیرو

قرار است بعد از ظهر امروز قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا همزمان برگزار شود تا تیم‌های هر دو تورنمنت اروپایی رقبای خود را بشناسند. 
 
لیگ قهرمانان اروپا: پاری‌سن ژرمن - لیورپول - پورتو - بایرن مونیخ - دورتموند - منچسترسیتی - چلسی  - رئال مادرید 
لیگ اروپا: منچستر یونایتد - آرسنال - رم - آژاکس - اسلاویاپراگ - دیناموزاگرب - گرانادا - ویارئال 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی