تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سلیمی: با سفرهای نوروزی کام خود و دیگران را تلخ نکنید

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر در ایام نوروز سفرها به مناطق گردشگری انجام شود شاهد موج چهارم بیماری کرونا خواهیم بود که کنترل آن نیز به سادگی ممکن نیست.

کد خبر: ۸۴۰۰۰
۰۸:۴۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
سلیمی: با سفرهای نوروزی کام خود و دیگران را تلخ نکنید
 
دیدارنیوز - اصغر سلیمی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از رفتن به سفرهای تفریحی در ایام نوروز، بیان کرد: با توجه به اینکه در مقابله با ویروس کرونا هنوز به سطح ایمنی در کشورمان دست نیافته ایم، رعایت پروتکل های بهداشتی امری ضروری است. واکسنی که در داخل کشور در دست تولید است، هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده و از سوی دیگر واکسن وارداتی نیز بسیار محدود بوده و فقط برای قشر خاصی قابل استفاده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تا زمانی که واکسیناسیون برای گروه های آسیب پذیر انجام نشده باشد و به سطح ایمنی دست نیافته ایم، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل های بهداشتی تنها راه مقابله با این ویروس است. اگر در ایام نوروز سفرها به مناطق گردشگری انجام شود و شاهد ازدحام در این مناطق باشیم، شاهد موج چهارم این بیماری خواهیم بود که کنترل آن نیز به سادگی ممکن نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به جهش های اخیر ویروس کرونا قطعا آغاز موج چهارم این بیماری خوشآیند نخواهد بود و به سادگی نیز نمی توان از آن عبور کرد چراکه بر اساس آمار، ویروس جهش یافته هم قدرت انتقال سریع تری دارد و هم درمان آن پیچیده تر است. فلذا پروتکل های بهداشتی تا زمانی که واکسیناسیون انجام شود باید با جدیت دنبال گردد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تاکید کرد: مردم ما یکسال وضعیت کرونایی را تحمل کردند و اکنون صلاح بر این است تا چندماه دیگر نیز پروتکل ها را همچنان با جدیت دنبال کرد. ان شاءالله چند ماه آینده وضعیت بهتر شده و فرصت مناسبی برای سفرهای مردم فراهم می شود. کادر درمانی کشور نیز در این مدت فشار زیادی را تحمل کرده و در ایام نوروز نیز آن ها مانند سایر افراد دوست دارند در کنار خانواده های خود وقت بگذرانند.

سلیمی در پایان افزود: کم رنگ شدن اجرای پروتکل های بهداشتی باعث تلخ شدن کام مردم در ایام نوروز می شود. کاری نکنیم که ایام نوروز منجر به شیوع گسترده این بیماری و تهدید سلامتی و جان عزیزانمان شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی