تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور: افزایش کارآمدی نظام مهم‌ترین راهبرد انتخابات است

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه قانون مداری و بی طرفی دو اصل اساسی در انتخابات سال آینده است، گفت: افزایش کارآمدی نظام مهم‌ترین راهبرد انتخابات است.

کد خبر: ۸۳۹۷۲
۱۵:۵۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

انتخابات 1400

دیدارنیوز ـ جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در نشست ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه قانون مداری و بی طرفی دو اصل اساسی در انتخابات سال آینده است، گفت: افزایش کارآمدی نظام مهم‌ترین راهبرد انتخابات است، اظهار داشت: انتخابات باید به صحنه‌ای برای تقویت انسجام داخلی میان دلسوزان نظام تبدیل شود.

او با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: این انتخابات بار دیگر شکاف عمیق حاکمیت و مردم و ۲ قطبی شدن جامعه آمریکا را نشان داد.

معاون وزیر کشور یادآور شد: همه باید در انتخابات پیش‌رو نشان دهیم در کنار اصل رقابت، اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه مهیاست.

عرف ادامه داد: در انتخابات پیش‌رو همچنین باید زمینه حضور افراد دلسوز و کاربلد برای حل مشکلات مردم و کشور فراهم شود.

او اضافه کرد: چهار رکن برگزاری انتخابات شامل امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت است که همه باید تلاش کنیم این زمینه را فراهم کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور یادآور شد: سلامت و امنیت در حوزه اختیارات وزارت کشور است، ولی مشارکت و رقابت پذیری اصولی هستند که باید تمامی ارکان نظام برای تحقق آن برنامه‌ریزی کنند.

عرف تاکید کرد: همه باید در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن امسال، برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هم قسم شویم.

او با اشاره به فعالیت ۱۲۱ حزب و ۱۱ جبهه سیاسی با گرایشات اصولگرایی، اصلاح طلبی، اعتدال و مستقل در کشور، گفت: باید زمینه برای حضور تمامی سلایق سیاسی وفادار به آرمان‌های نظام در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها فراهم شود.

عرف افزود: افراد متخصص و دارای اندیشه و فکر که احساس می‌کنند می‌توانند برای گره‌گشایی از مشکلات کشور مثمرثمر باشند، برای نامزدی در انتخابات ثبت‌نام کنند.

معاون وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: خروجی انتخابات به انتخاب افرادی کاربلد، شایسته و مدیر برای مدیریت اجرایی کشور منتهی شود.

عرف رعایت اصل بیطرفی و قانون‌مندی را مهم‌ترین رویکرد وزارت کشور در عرصه انتخابات برشمرد و اظهار داشت: همه فرمانداران باید به جزییات قانون انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها آگاهی کامل داشته باشند تا هدایت و راهبری درستی در ایام برگزاری انتخابات داشته باشند.

او یادآور شد: مجریان حق ندارند گرایشات شخصی و حزبی را در انتخابات دخالت دهند و خط قرمز دولت دوازدهم رعایت اصل بیطرفی است.

معاون وزیر کشور با اشاره به کاهش تعداد افراد ثبت نامی برای انتخابات شورا‌ها در سراسر کشور، گفت: تجربه نشان داده است بیشتر افراد ثبت‌نام را به روز‌های آخر موکول می‌کنند.

عرف برگزاری انتخابات الکترونیک را از برنامه‌ریزی‌های وزارت کشور طی ماه‌های اخیر عنوان و تاکید کرد: این موضوع در استان تهران و کلانشهر‌ها با موافقت مواجه نشد، ولی تلاش می‌کنیم در صورت تایید در سایر استان‌ها به شکل الکترونیک برگزار کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز به منظور شرکت در آیین تودیع معارفه استاندار سابق و جدید ایلام به این استان سفر کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی