تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
تابلو بورس

بزرگان شاخص کل بورس را ارتقا دادند و بورس به کانال ۱.۲ میلیون واحدی بازگشت

دومین روز متوالی مثبت بازار بورس رقم خورد و تمام شاخص‌ها با روندی صعود مواجه شدند. البته رنگ غالب تابلو بورس قرمز بود، ولی نماد‌های تأثیرگذار توانستند روند کل بورس را مثبت نگه دارند.

کد خبر: ۸۳۶۳۰
۱۳:۱۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۹ اسفند، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن، روند تمام نماد‌های تأثیرگذار در بورس و شاخص کل فرابورس سبز رنگ بود. شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز ۰.۸۶ درصد رشد داشت، یعنی رشدی ۱۰ هزار و ۲۷۳ واحدی. با این توضیح، شاخص کل بورس در ارتقاع ۱ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۱۶۱ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با رشد ۲۹۲ واحدی بر روی ۴۳۲ هزار و ۳۴۳ قرار گرفت. این درحالی است که بیش از ۶۰ درصد نماد‌های بازار روند منفی را طی کردند و فقط نماد‌های بزرگ بودند که تحت تأثیر حمایت‌های مدیران از بازار بورس و نیز وضعیت بازار‌های جهانی قرار گرفتند و توانستند جور کل بازار سرمایه را بکشند.
تمام نماد‌های تأثیرگذار بر بورس امروز مثبت بودند. این نماد‌ها عبارتند از: «شپنا»، «فولاد»، «شبندر»، «شتران»، «نوری»، «فارس» و «مبین».
نماد‌های «اپال»، «برکت»، «شپنا»، «بوعلی»، «خساپا»، «شستا» و «خودرو» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «وسپهر»، «شاروم»، «آریا»، «رافزا»، «بگیلان» و «ذوب» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۶۳ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۹۹ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود ۶هزار و ۲۰۰میلیارد تومان رسید. حدود ۷۱۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از یک درصد ۶۳نماد و افت بیش از یک درصد ۴۹۹نماد را شاهد بودیم.
شاخص کل فرابورس نیز با روندی مثب، ۳۲ واحد رشد داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۱۱۹ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «بپارس»، «میدکو»، «زاگرس»، «ارفع»، «صبا» و «هرمز».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی