تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بادامچیان: شورای ائتلاف دعوت شورای وحدت را قبول نکرد

دبیرکل حزب موتلفه می گوید: شورای وحدت مخالفتی با کاندیدا شدن چهره ها ندارد اما در نهایت بعد از تایید صلاحیت ها بر روی نامزد واحد وحدت خواهد شد.

کد خبر: ۸۳۶۲۴
۱۲:۰۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
 دیدارنیوز - اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه در نشست خبری در محل کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین که با حضور اهالی رسانه برگزار شد، اظهار داشت: شورای وحدت از امسال شروع به کار کرد تا بتواند همه نیروهای جامعه را برای گام دوم انقلاب اسلامی و انتخاباتی که رئیس جمهور و شورای شهر گام دوم را تعیین می کد کار کند.

وی گفت: جامعه محترم روحانیت مبارز با توان قوا وارد صحنه شده است، در سراسر استان ها نیروهایش را بسیج کرده، در هر استانی نفر گذاشته و در هر استان یک روحانی را در کنار نیروهای دیگر قرارداده است. از همه نیروهای اصولگرا دعوت کرد، از شورای ائتلاف و جبه پایداری هم دعوت کرد ولی این دو مجموعه حضور نیافتند.

بادامچیان گفت: شورای وحدت با بقیه تشکل ها کارش را دنبال کرد و در ۲۵ استان نماینده و گروه های شورای وحدت فعال هستد. دو استان داریم که شورا هنوز وارد صحنه نشده مثل اصفهان چون نیروهایی آنجا زیر نظر سه روحانیت برجسته هستند. در قم هم کاری انجام شده است. اردبیل هم ویژگی خاص خودش را دارد. در نهایت اصولگرایان با یک فهرست واحد افراد ارجح و اصلح را معرفی می کنند.
وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری سیاست شورا و موتلفه این است که هرکسی می خواهد کاندیدا شود هیچ مانع و مخالفتی ندارد، تضعیف و تخریب را جایز نمی دانیم و معتقدیم می توانند خودشان را مطرح کنند و شورای نگهبان افراد واجد شرایط را انتخاب می کند براساس این تایید صلاحیت ها ما فرد اصلح و ارحج را انتخاب خواهیم کرد و وحدت خواهیم کرد. با این دو سیاست با گروه های گوناگون در شورای وحدت به این وحدت رسیدیم که چندین نامزد مطرح شود اختلاف و درگیری هم نخواهد شد و رقابت ها هم رقابت خیر خواهد بود.

بادامچیان در پاسخ به این سوال که شورای وحدت می تواند وحدت ایجاد کند، گفت: اینکه بتواند وحدت را برقرار کند تمام تلاش براین است ولی طبیعی است که در هر انتخاباتی ولو اینکه همه هم علاقمند به وحدت باشند یک اکثریتی بر وحدت کار می کند و برخی هم جداگانه خود را مطرح می کنند. کلان را به وحدت می رساند ولی در کنار این وحدت کلان عناصری هم هستند که احساس تکلیف می کنند و حق آنهاست و نمی شود گفت چرا احساس تکلیف می کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی