تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

توصیه‌های وزارت بهداشت برای پیشگیری از ابتلا به کرونا هنگام مراجعه به آرایشگاه

سخنگوی وزارت بهداشت توصیه‌هایی را جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا هنگام مراجعه به آرایشگاه‌ها، مطرح کرد.

کد خبر: ۸۳۵۶۵
۱۵:۱۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

وزارت بهداشت 

 

دیدارنیوز ـ دکتر سیما سادات لاری گفت: آرایشگاه‌ها از جمله اماکن پرخطری هستند که عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی در آن‌ها می‌تواند منجر به تشدید شیوع ویروس کووید۱۹ شود.

 

وی افزود: بنابراین توصیه ما به مردم این است که در صورت دارا بودن بیماری‌های زمینه‌ای مانند قلبی_عروقی، فشار خون و دیابت و یا نقض سیستم ایمنی تا حد امکان از رفتن به آرایشگاه خودداری کنید.

 

لاری ادامه داد: همچنین ضروری است که در صورت داشتن علائم سرماخوردگی مانند تب، سرفه، گلودرد یا تنگی نفس از حضور در آرایشگاه به طور جدی پرهیز شود. قبل از مراجعه به آرایشگاه به صورت تلفنی یا اینترنتی نسبت به اخذ نوبت حضور اقدام کنید و ضروری است از حضور در آرایشگاه‌هایی که تهویه هوای مناسب ندارند، به طور جدی پرهیز کنید.

 

لاری گفت: در سالن انتظار آرایشگاه حتما ماسک بزنید و در فاصله حداقل یک‌متر از دیگران بنشینید. همچنین از حوله، شانه، قیچی و موچین شخصی استفاده کنید. در صورت نیاز به استفاده از تجهیزات مشترک توجه کنید که قبل از هرگونه استفاده، وسایل مورد نظر ضدعفونی شوند. همچنین از آرایشگر خود بخواهید در تمام مدت کار از شیلد صورت، عینک حفاظتی، ماسک و روپوش استفاده کند. در عین حال از خوردن غذا در محیط آرایشگاه به طور جد خودداری کنید.

 

وی تاکید کرد: همچنین ضروری است که پرداخت وجه به صورت آنلاین یا از طریق دستگاه کارت خوان انجام شود. مردم می‌توانند هرگونه سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط آرایشگاه‌ها را از طریق ۱۹۰ گزارش کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی