تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
تابلو بورس

بزرگان تابلوی بورس را سبز کردند

چند روز از آخرین مثبت بودن روند شاخص کل بورس گذشته و حالا بعد مدتی منفی خوردن بورس و پس از یک اول هفته قرمز مجدداً شاخص کل بورس مثبت و تابلو سبز رنگ شد. شاخص کل فرابورس هم روند مثبتی طی کرد.

کد خبر: ۸۳۴۸۲
۱۳:۰۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
بزرگان تابلو بورس را سبز کردند

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: شاخص کل بورس امروز ۰.۵ درصد رویش داشت، یعنی چیزی حدود ۵ هزار و ۸۶۳ واحد صعود. با این تفاسیر، شاخص کل بورس در ارتفاع ۱ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۸۷ ایستاد. شاخص هم وزن، اما با سقوطی ۰.۰۲ درصدی، معادل ۹۲ واحدی بر روی ۴۳۰ هزار و ۸۵۱ ایستاد.

شش نماد از هفت نماد تأثیرگذار بورس امروز مثبت بودند. این نماد‌ها عبارت بودند از: «فولاد»، «وغدیر»، «فخوز»، «شبندر»، «شپنا» و «فملی» و تنها یک نماد تأثیرگذار، یعنی «وامید» منفی بود.
نماد‌های «اپال»، «برکت»، «شپنا»، «شستا»، «فملی»، «شتران» و «وتجارت» در گروه پرتراکنش‌های بورس بودند که از این بین چهار نماد روند مثبت داشتند. نماد‌های «کزغال»، «رافزا»، «وسپهر»، «سمگا»، «آریا»، «ذوب» و «شگویا» هم در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۸۸ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۶۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود پنج هزار و ۷۰ میلیارد تومان رسید.
شاخص کل فرابورس، بعد از یک روز حرکت منفی مجدداً روند صعودی به خود گرفت و در پایان ساعت کاری بازار، با ۴۰ واحد صعود در ارتفاع ۱۶ هزار و ۹۴۵ ایستاد. تأثیرگذارترین نماد‌های بازار فرابورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «زاگرس»، «آریا»، «بپارس»، «صبا»، «شراز»، «ذوب» و «شاوان».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی