تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
تابلو بورس

سقوط شاخص کل بورس و بازگشت به روال عادی!

پس از تغییر روند شاخص کل بورس برای تنها یک روز، باز هم امروز، ۱۳ اسفند، شاخص کل به روند همیشگی خود برگشت و منفی شد.

کد خبر: ۸۳۲۶۱
۱۵:۰۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

سقوط شاخص کل بورس و بازگشت به روال عادی!

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: شاخص کل بورس امروز ۰.۷۷ درصد ریزش داشت، یعنی چیزی حدود ۸ هزار و ۳۰۱ واحد ریزش. با این تفاسیر، شاخص کل بورس در ارتفاع ۱ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۹۷۵ ایستاد. شاخص هم وزن هم با سقوطی ۳۷۹ واحدی بر روی ۴۳۱ هزار و ۲۵۳ ایستاد.
تمام هفت نماد تأثیرگذار بورس امروز منفی بود. این نماد‌ها عبارت بودند از: «فملی»، «فارس»، «شستا»، «فولاد»، «شپنا»، «تاپیکو» و «خودرو».
نماد‌های «برکت»، «شستا»، «بوعلی»، «ثامید»، «آبادا»، «فملی» و «وتجارت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «بپیوند»، «سپهر»، «بگیلان»، «پیزد»، «آریا» و «دماوند» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۶۱نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۸۰نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود سه هزار و ۸۲۰میلیارد تومان رسید.
شاخص کل فرابورس، اما امروز بالاخره باز هم روندی صعودی داشت و در پایان ساعت کاری بازار، با ۴ واحد صعود در ارتفاع ۱۶ هزار و ۹۸۴ ایستاد. تأثیرگذارترین نماد‌های مثبت بازار فرابورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «آریا»، «بگیلان»، «زاگرس» و «کزغال» و سه نماد «بپارس»، «ذوب» و «شگویا» در میان تأثیرگذار‌ها روند نزولی داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی