تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

انتقاد میرمحمدی از عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در مجلس

نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در مجلس، تاکید کرد: ما که مرتب از مردم می‌خواهیم پروتکل‌ها را رعایت کنند، خودمان باید در این زمینه پیشتاز باشیم.

کد خبر: ۸۳۲۲۷
۱۰:۲۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

انتقاد میرمحمدی از عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در مجلس

 

دیدارنیوز ـ سید جلیل میر محمدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت اول امروز (چهارشنبه) مجلس؛ بیان کرد: همان طوری که ریاست کمیسیون بهداشت روز گذشته به درستی اشاره داشتند؛ ما متاسفانه شاهد شیوع کرونا انگلیسی هستیم که ویروس جهش یافته هم قدرت شیوع بیشتری داشته و هم شدت بیماری بیشتری دارد.
 
وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر اخیرا شاهد بودیم میزان مرگ و میر بر اثر کرونا مجددا سه رقمی شد. هر شب و هر روز صحنه‌هایی از مجلس در صدا و سیما پخش می‌شود که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن مشهود است. این مطلب را هم به خودم و هم به نمایندگان تذکر می‌دهم. ما که مرتب از مردم می‌خواهیم پروتکل‌ها را رعایت کنند، خودمان باید در این زمینه پیشتاز باشیم.
 
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تصریح کرد: از سوی دیگر انتظار می‌رود از طریق نماینده مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا برای پیشگیری از شیوع این بیماری تدابیری دنبال شود و اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری صورت گیرد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: تذکر شما به جا بود. بنده از همکاران خواهش می‌کنم باتوجه به شرایط و تداوم جلسات ما که در روز بیش از ۱۲ ساعت جلسات برگزار می‌شود؛ پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی