تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

استقلال بر لبه پرتگاه؛ فکری رفت، مجیدی می‌آید؟

فهرست بحران در استقلال تمامی ندارد. امروز هم محمود فکری رفت و ماجرای بعدی باشگاه این است که چه کسی سرمربی خواهد شد؟

کد خبر: ۸۳۱۹۱
۱۴:۴۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
استقلال بر لبه پرتگاه؛ فکری رفت، مجیدی می‌آید؟

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بعد از تساوی ناامیدکننده با مس رفسنجان، بالاخره محمود فکری از سرمربی‌گری باشگاه استقلال کنار رفت و حالا مسئله جدیدی در باشگاه استقلال مطرح شده که چه کسی جای فکری را می‌گیرد؟ امروز بازیکنان استقلال به زمین تمرین رفتند و دیدند که از کادر فنی شلوغ و پرتعداد تیم، هیچ کس نیست که جلسه تمرینی را اداره کند. محمود فکری به دفتر باشگاه رفته بود تا با اعضای هیات مدیره در مورد ادامه یا توقف همکاری صحبت کند و دستیارانش هم احتمالا متوجه شده بودند که احتمال ادامه کار میسر نیست و آن‌ها هم بی‌خیال تمرین شدند.

ساعتی بعد هم خبر رسید که فکری استعفا کرده و دیگر سرمربی تیم نیست آن هم در شرایطی که آبی‌ها چهار روز دیگر باید در هفته هفدهم به مصاف فولاد بروند و حالا این تیم سرمربی هم ندارد. گل بود به سبزه نیز آراسته شد! امروز محمود فکری هم از خط پایان گذشت و رفت و حالا باید هیأت مدیره باشگاه به دنبال یک جانشین مناسب و جگردار باشد که تیم را در این شرایط بلبشو و درهم و برهم تحویل بگیرد و حداقل بتواند مانع سقوط آزاد آن شود.

استعفای اجباری
احمد مددی مدیر عامل منفعل باشگاه نیز بعد از جلسه گفته است که دو طرف جلسه خوب و صمیمانه‌ای (آن هم در این شرایط!) داشته‌اند و توافق شده که فکری خودش استعفا بدهد قبل از آنکه اخراجش کنند و او هم ترجیح داده یک مبلغی را بگیرد و برود وگرنه باید برود ته صف طولانی طلبکاران باشگاه!

اما حالا چه کسی سرمربی باشگاه خواهد شد؟ در روز‌های اخیر آنقدر که از بازگشت فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی حرف زده شده، از زلزله سی‌سخت حرفی به میان نیامده و امروز هم نام این دو نفر قبل از دیگران به میان آمد! دو چهره نامدار و بزرگ استقلال که البته هر کدام سبک و سیاق خودشان را در اداره تیم دارند. هیأت مدیره چندپاره و نامنسجم باشگاه البته در کنار این دو از کسان دیگری هم نام برده‌اند که به نظر نام‌هایی برای کنار گذاشتن هستند.

فهرست صفر!
ظاهرا صحبت از محمد تقوی هم بوده که احتمالا به خاطر حضور در برنامه فوتبالی در یکی از شبکه‌های فارسی‌زبان در انگلستان، به محض پیاده شدن از هواپیما از همان فرودگاه به مکانی امن و خارج از باشگاه استقلال برده خواهد شد. جواد نکونام هم از دیگر گزینه‌های مطرح برای باشگاه بوده که ظاهرا چراغ سبز هم نشان داده و اعلام کرده که با باشگاه به توافق خواهد رسید، اما خب بازی هفته هفدهم و سعید آذری را چه کار باید بکند؟ خبر بامزه، اما ساکت الهامی است که از سوی برخی رسانه‌ها گفته شد به عنوان گزینه باشگاه مطرح است که البته بیشتر به یک شوخی می‌ماند!

امیر قلعه نویی به عنوان یکی از دو گزینه اصلی هم صحبت‌هایی بوده که ظاهرا امیر خان برای یک و نیم فصل حدود ۲۰ میلیارد تومان خواسته که حدود همان پولی است که در باشگاه گل‌گهر به او خواهند پرداخت. اما باشگاه استقلال قطعا به اندازه باشگاه سیرجانی پول ندارد که ژنرال را راضی کند و به نظر بازگشت قلعه‌نویی منتفی است.

به این ترتیب هیأت‌مدیره مانده و فرهاد مجیدی که ظاهرا برای نیم‌فصل باقی‌مانده پولی هم نمی‌خواهد و گفته که اگر باشگاه راضی بود برای فصل آینده قرارداد مالی خواهد بست! اما حضور فرهاد مجیدی  در باشگاه نیز چندان بی‌هزینه و پر‌فایده نیست. به هر حال با حضور او احتمالا برخی از بازیکنان که سابقه ناسازگاری با مجیدی را داشته‌اند تبدیل به مسئله بعدی باشگاه خواهند شد. ضمن آنکه فرهاد مجیدی نیز به لحاظ فنی نتوانست نمره قبولی بگیرد و در بازی‌های حساس و مهم در نیم فصل دوم دوره قبلی لیگ برتر ناکام بود.

به سوی نابودی
تا لحظه آماده شدن این گزارش که هیچ یک از این نام‌ها به عنوان سرمربی نیمه دوم فصل برای استقلال معرفی نشده‌اند و به نظر می‌آید هیات مدیره نامتحد در باشگاه همچنان در سرگردانی و سردرگمی به سر می‌برند و نمی‌توانند به جمع‌بندی برسند. در عین حال هیچ گزینه صد در صدی هم وجود ندارد و هر یک از نام‌هایی که ذکر آن‌ها آمد گرفتاری‌هایی برای باشگاه ایجاد می‌کنند. باشگاه استقلال بر لبه پرتگاه قرار گرفته و هیچ بزرگتری هم نیست که بتواند حرف آخر را بزند و راهکاری برای جلوگیری از سقوط ارائه کند. منتظر بحران‌های تازه هستیم!
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی