تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
تابلو بورس

مثبت شدن شاخص کل بورس به یاد روز‌های خوب گذشته

نماد‌های تأثیرگذار با طی کردن روندی مثبت توانستند بعد از مدت‌ها تابلو بورس را در پایان ساعت کاری امروز سبز پوش کنند و شاخص کل بورس بعد از مدت‌ها سیر صعودی را طی کرد.

کد خبر: ۸۳۱۸۳
۱۳:۱۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

مثبت شدن شاخص کل بورس به یاد روز‌های خوب گذشته

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: بعد از روز‌های متمادی، داستان بورس امروز عوض شد. شروع بازار با تعادل در عرضه و تقاضا همراه بود و صفوف خرید و فروش پا به پای هم شکل گرفت. در ادامه روز، اما تمام نماد‌های تأثیرگزار بر شاخص کل روند مثبتی را طی کردند تا بعد از مدت‌ها شاخص کل بورس مثبت و رنگ تابلوی بورس سبز شود. شاخص کل بورس امروز ۰.۳۹ درصد رشد داشت، یعنی چیزی حدود ۴ هزار و ۶۴۵ واحد افازیش. با این تفاسیر، شاخص کل بورس در ارتفاع ۱ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۲۸۶ ایستاد. شاخص هم وزن هم با صعود ۱۸۸ واحدی بر روی ۴۳۱ هزار و ۶۱۳ ایستاد.
حقیقی‌ها امروز حدود ۴۵۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. در میان هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی بازار گذاشته‌اند، شش نماد روند مثبت را طی کردند، نماد‌هایی که عبارتند از: «کگل»، «فولاد»، «کچاد»، «شبندر»، «فخور» و «اپال». نماد «فملی» تنها نماد تأثیرگذار با روند منفی بودند.
نماد‌های «شستا»، «برکت»، «شپنا»، «فملی»، «خساپا»، «ثامید» و «خودرو» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «وسپهر»، «شاروم»، «بپیوند»، «بگیلان»، «رافرا» و «آریا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۸۷ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۶۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود چهار هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان رسید.
شاخص کل فرابورس نیز برای دومین روی متوالی روند صعودی داشت و در پایان ساعت کاری بازار، با ۵۴ واحد صعود در ارتفاع ۱۶ هزار و ۹۷۹ ایستاد. تأثیرگذارترین نماد‌های بازار فرابورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «آریا»، «بپارس»، «میدکو»، «صبا»، «زاگرس»، «ذوب» و «شغدیر» که پنج نماد مثبت و دو نماد منفی بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی