تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

زلزله سراب خسارتی نداشت

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: زلزله ۴.۴ ریشتری حوالی سراب در استان آذربایجان شرقی خسارت مالی و تلفات جانی نداشته است.

کد خبر: ۸۳۰۵۱
۱۳:۴۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

زلزله سراب خسارتی نداشت

 

دیدارنیوز ـ محمد باقر محمدی روز یکشنبه در گفتگویی با اعلام گزارش نهایی زلزله ۴.۴ ریشتری در آذربایجان شرقی افزود: با کسب اطلاع از وقوع این زمین لرزه، ستاد بحران بلافاصله در کشیک امداد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل و با برقراری ارتباط فوری با جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، دستورات لازم ستادی برای اعزام سه تیم عملیاتی و ارزیاب به منطقه زلزله زده صادر شد.

وی گفت: با اعزام سه تیم عملیاتی یادشده به محل وقوع زمین لزره و ارزیابی روستا‌های صومعه حق، پرکاب، الله حق، بیجند، بیدرشان، اسب فروشان و هولیق در ارزیابی‌های اولیه مشخص شد این زمین لرزه خسارت مالی و تلفات جانی نداشته است.

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۴ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۸ و ۴۷ دقیقه و ۱۵ ثانیه امروز (یکشنبه) حوالی سراب در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

به گزارش روز یکشنبه مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

کانون این زلزله در موقعیت ۴۷.۵۱ طول جغرافیایی و ۳۷.۷۵ عرض جغرافیایی ثبت شده است.

نزدیک‌ترین شهر‌ها به کانون این زلزله ۲۱ کیلومتری سراب (آذربایجان شرقی)، ۲۱ کیلومتری ترکمنچای (آذربایجان شرقی) و ۲۷ کیلومتری ترک (آذربایجان شرقی) ثبت و نزدیکترین مراکز استان به کانون این زمین لرزه ۸۸ کیلومتری اردبیل و ۱۱۳ کیلومتری تبریز گزارش شده است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی