تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

علی کریمی: امیدوارم اعضای مجمع پیش وجدان خودشان آسوده باشند/ روز مهندس را با تاخیر تبریک می‌گویم

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال پس از حذف در دور نخست صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

کد خبر: ۸۳۰۴۲
۱۲:۴۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

علی کریمی: امیدوارم اعضای مجمع پیش وجدان خودشان آسوده باشند/ روز مهندس را با تاخیر تبریک می‌گویم

 

دیدارنیوز ـ علی کریمی، نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال که در دو نخست با کسب تنها ۹ رأی از دور رقابت کنار رفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هرحال اتفاقی که می‌خواستیم رخ بدهد نشد و من برای آقای عزیزی خادم و کیومرث هاشمی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هرکدام از این دو نفر که روی کار می‌آید به فکر خدمت به فوتبال باشد.

وی افزود: من از اول می‌دانستم نتیجه این انتخابات چیست و فقط برای این وارد شدم که فردای روز نگویند چرا حالا که قوانین اجازه داد شما فوتبالی‌ها وارد نشدید و قصدم این بود که این بهانه را از آن‌ها بگیرم وگرنه مشخص بود چه اتفاقی رخ خواهد داد.

کریمی در ادامه گفت: این را به همه ایران و جهان عنوان می‌کنم که برایم جای خوشحالی دارد در این انتخابات ۹ نفر سعی داشتند تغییرات اساسی در فوتبال ایران اتفاق بیافتد و در همین حد هم جای خوشحالی دارد. در مورد عزیزانی که نفرات دیگر را انتخاب کردند امیدوارم پیش وجدان خودشان آسوده باشند. اینکه انتخابات سالم بود یا نه را نمی‌دانم و از کسانی که مسئول برگزاری هستند باید بپرسید.

وی در صحبت‌هایی طعنه آمیز در پایان عنوان کرد: روز مهندس را با تاخیر تبریک می‌گویم و امیدوارم مهندسینی که زحمات زیادی می‌کشند موفق باشند.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی