تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

به بیانات رهبری در خصوص یکپارچگی و وحدت لبیک می گوییم

در بیانیه ۲۱۴ نفر از نمایندگان مجلس در خصوص فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم وحدت میان مجلس و دولت، تاکید شد: به توصیه های داهیانه ایشان مبنی بر یکپارچگی و حفظ صدای واحد لبیک می گوییم و از هرگونه ابتکار مشترک مجلس و دولت در راستای اجرای قانون عزت بخش اقدام راهبردی در لغو تحریم ها استقبال می کنیم.

کد خبر: ۸۲۷۶۳
۲۳:۱۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دیدارنیوز - متن کامل این بیانیه که در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس توسط حسینعلی حاجی دلیگانی قرائت شد به شرح زیر است:

«با تبریک پیشاپیش میلاد مولای متقیان به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی و محبان حضرت، نیک واقفیم که دستیابی به فناوری هسته ای نیاز و حق مسلم امروز و فردای این آب و خاک است، بر این اساس است که نمایندگان مجلس یازدهم با آگاهی نسبت به این ضرورت و درجهت پاسداشت نخبگان و شهدای عزیز هسته ای و با علم به کارشکنی های چند ساله نظام استکبار در تحقق و تقویت این حق اقدام به وضع قانون “اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها “و صیانت از منافع ملت ایران و الزام دولت به اجرای آن کرده است.
بیانات معظم له نسبت به اختلاف پیش آمده میان مجلس و دولت درباره بیانیه مشترک دولت محترم و آژانس بین المللی انرژی هسته ای را با جان دل شنیدیم، ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مراتب تشکر و امتنان خود را نسبت به حسن نظر زعیم و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تایید قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصوب مجلس یازدهم را اعلام کرده و آن را سند افتخاری برای مجلس می دانیم و به توصیه های داهیانه ایشان مبنی بر یکپارچگی و حفظ صدای واحد لبیک می گوییم و از هرگونه ابتکار مشترک مجلس و دولت در راستای اجرای این قانون عزت بخش استقبال کرده و پیش قدم می شویم و به دولت برای استیفای حق مردم در کمال صداقت کمک کرده و خواهیم کرد.

معتقدیم که بهترین راه برای خدمت به معیشت مردم نگاه به داشته های خود و عدم توجه به رجزخوانی های پوشالی خارج از مرزها است، بر همین اساس به دولت محترم توصیه می کنیم که از تجارب ۷ ساله گذشته هسته ای  که مملو از بدعهدی های طرف مقابل بوده است عبرت گرفته و دل به وعده های پوشالی آن ها نبندند.

امید است با استعانت از خداوند متعال بتوانیم در نصب العین قرار دادن اوامر و بیانات ولی امر مسلمین در تحقق حقوق حقه هسته ای ملت ایران قدم برداریم.»
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی