تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

محسنی‌اژه‌ای: شایعات در مورد خانواده من کذب است

معاون اول قوه قضاییه گفت که "شایعات مطرح شده" در مورد خانواده‌ او کذب است.

کد خبر: ۸۲۷۵۲
۱۵:۴۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دیدارنیوز - غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه تحلیف مشاوران خانواده قوه قضائیه و در جمع خبرنگاران در پاسخ به حواشی مطرح شده پیرامون خانواده خود عنوان کرد: این شایعات کذب محض است و در فرصت بیشتری توضیح می‌دهم.

وی در خصوص وضعیت زندانیان کشور و حواشی که پیرامون فوت بهنام محجوبی مطرح شده است نیز گفت: زندان محدودیت‌های خاص خود را دارد و زندانیان ما نسبت به زندانیان دنیا از جهات مختلف وضعیتشان بهتر است و هزینه‌ای که برای درمان و بهداشت مخصوصا در رابطه با  کرونا می‌شود بسیار بالا و قابل توجه است هم‌چنین در رابطه به ارفاقاتی که به زندانیان می‌شود وضعیت ما بی‌نظیر است و هیچ کجا به اندازه ایران ارفاق صورت نمی‌گیرد.

اژه‌ای گفت: وضع ما خیلی بهتر است و آنچه دنبال آن هستیم جلوگیری از ورود به زندان است و لازمه آن این است فرد مرتکب جرم نشود و اگر شد الزاما به زندان نرود.

وی افزود: در مجلس تلاش شد و خیلی از حبس‌ها کاهش پیدا کرد و بر مجازات های جایگزین تکیه شده است و در حال انجام است.

معاون اول قوه قضاییه در پایان گفت: اگر زندانی نسبت به ظرفیت زندان زیاد باشد امکان تفکیک کامل نیست و طبقه بندی کامل نیازمند کمک دولت و مجلس است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی