تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قالیباف برای ۱۴۰۰ تصمیمی نگرفته

یک عضو حزب «جمعیت و پیشرت و عدالت» می‌گوید انتخابات شورای مرکزی جدید این حزب تازه برگزار شده است و هنوز تصمیمی درباره‌ی حضور در انتخابات گرفته نشده است. او همچنین گفت محمدباقر قالیباف متمرکز بر کار مجلس است و هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نگرفته است.

کد خبر: ۸۲۷۳۴
۱۲:۵۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دیدارنیوز - محمدصالح مفتاح عضو حزب جمعیت پیشرفت و عدالت -از نزدیک‌ترین احزاب به محمدباقر قالیباف- در گفت‌وگو با انصاف نیوز درباره آخرین تحولات این حزب با موضوع انتخابات می‌گوید: «تازه روز چهارشنبه‌ی گذشته انتخابات شورای مرکزی جدید را برگزار کردیم و هنوز شورای مرکزی جدید درباره‌ی موضوع انتخابات ۱۴۰۰ تصمیم نگرفته است. ما یک تغییری در شورای مرکزی داشتیم و قدعدتا آن‌ها باید اول در روزهای آینده ارکان خود که کمیته سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است را مشخص کند و بعد وارد موضع گیری شود. الان هنوز شورای مرکزی جدید تشکیل جلسه نداده است.

او درباره آغاز فعالیت‌های انتخاباتی محمدباقر قالیباف هم می‌گوید: «آقای قالیباف متمرکز بر کار مجلس هستند و هنوز فعالیتی در حوزه‌ی انتخابات نداشتند و هیچ تصمیمی درباره‌ی این موضوع گرفته نشده است.»

مفتاح همچنین درباره وجود کاندیدای حزبی در انتخابات هم می‌گوید: «خیلی بعید است حزب جمعیت پیشرفت و عدالت کاندیدای حزبی داشته باشد. ما بیشتر به مسئله‌ی وحدت و کارآمدی فکر می‌کنیم که اگر قرار باشد در جبهه‌ی انقلاب اتفاقی بیافتد، باید وحدت داشته باشیم و هم حول یک کاندیدای کارآمد در جبهه‌ی انقلاب جمع شوند و هنوز هم درباره‌ی آن مصادیق صحبت نکردیم.»
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی