تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مالک شریعتی نیاسر: تفاهم دولت و آژانس مشکوک است

کد خبر: ۸۲۶۴۱
۱۱:۰۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ «مالک شریعتی نیاسر» در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به بیانیه آژانس بین المللی انرژی اتمی از توقف رسیدگی به بودجه۱۴۰۰ خبر داد و نوشت: مجلس به دلیل تفاهم مشکوک دیروز دولت با آژانس و احتمال قوی نقض قانون اقدام راهبردی، از دستور رسمی خود خارج شد.

وی اضافه کرد: طبق قانون: ۱. با عدم انجام تعهدات طرف مقابل در لغو کامل تحریم ها، از فردا ۵ اسفند باید توقف نظارت‌های فراپادمانی بدون راه فرار انجام شود. ۲. مجلس باید گزارش اقدامات فنی وسیاسی دولت را بشنود و اگر قانع نشد، افراد مستنکف از اجرای قانون (رییس‌جمهور و سایر مقامات ذیربط) مجازات شوند. ۳. تداوم هرگونه نظارت فراپادمانی به هرشکل، تخلف است و مجلس از حق ملت کوتاه نمی‌آید. «تا یک ساعت دیگر دولتی‌ها به مجلس آمده، گزارش می‌دهند»
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی