تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پستچی قلابی به دار آویخته شد

News Image Lead

پستچی قلابی که 40 زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، صبح دیروز اعدام شد.

کد خبر: ۸۲۶
۱۰:۱۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ قاضی مقیسه رئیس شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب استان تهران با اعلام این خبر گفت: این مرد با عنوان پستچی در ساعات خلوت روز به خانه‌های مردم مراجعه می‌کرد و زنان تنها را مورد تجاوز قرار می‌داد.

وی گفت: متهم پس از صادر شدن حکم اعدام به رأی اعتراض داشت که البته دیوان عالی کشور حکم صادره را تأیید کرد. قاضی مقیسه در خصوص علت تأخیر در اجرای حکم گفت: علت تأخیر این بود که پس از تأیید رأی توسط دیوان عالی کشور متهم دوباره درخواست اعاده دادرسی داشت اما اعاده دادرسی رد شد. حکم مرد شرور صبح دیروز اجرا شد.
 
قاضی مقیسه اظهار کرد: این حکم درسی برای همه اراذل و اوباش و مفسدین و کسانی است که به نوامیس مردم تجاوز کرده و در جامعه ایجاد ناامنی می‌کنند.
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی