تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
گفت‌وگوی دیدارنیوز با ناصر هادیان استاد روابط بین الملل دانشگاه تهران

ناصر هادیان: آمریکا حتما به برجام بر می‌گردد

هادیان: با قانون راهبردی لغو تحریم‌های مجلس موافقم، آمریکا حتما به برجام برمی‌گردد و تحریم‌ها را نه یکباره که طی چند مرحله لغو خواهد کرد. آمریکای بایدن تفاوتش با دولت ترامپ این است که توان اجماع سازی اروپایی‌ها را دارد و حساب شده‌تر عمل می‌کند.

کد خبر: ۸۲۵۷۲
۱۴:۱۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
 
ناصر هادیان: سرعت کاهش تعهدات برجامی ایران کم بود/ با قانون راهبردی لغو تحریم‌های مجلس موافقم
 
دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: ناصر هادیان استاد روابط بین الملل دانشگاه تهران، درباره استراتژی برجامی ایران معتقد است، آمریکا حتما به برجام برمی‌گردد و تحریم‌ها را نه یکباره که طی چند مرحله لغو خواهد کرد. آمریکای بایدن تفاوتش با دولت ترامپ این است که توان اجماع سازی اروپایی‌ها را دارد و حساب شده‌تر عمل می‌کند.
 
وی به دیدارنیوز گفت: طرح راهبردی لغو تحریم‌ها را جز بخش خروج از پروتکل الحاقی را قبول دارم. لازم بود از نظر قانونی طرف‌های غربی ما متوجه بشوند اگر از برجام مراقبت نکنند، ایران تا ابد نمی‌تواند یکطرفه آن را حفظ کند. از طرفی معتقدم سرعت کاهش تعهدات برجامی ایران خیلی کند بود.
 
هادیان به مشکلات ایران و آمریکا در منطقه هم اشاره کرد و اظهار کرد: شرایط ایران در منطقه بهتر از گذشته است، در  مورد یمن موافق گفتگو‌های صلح است، با آمریکا در مورد عراق مشکل زیادی ندارد، ولی در در سوریه، لبنان و فلسطین باید به توافق برسند، اما این‌ها نباید منوط و موکول به برجام باشد. برجام باید احیا شود و همه طرف‌ها این را می‌دانند.
 

فیلم کامل این گفتگو را این جا ببینید


 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی