تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

لیورپول ۰ - ۲ اورتون: بعد از ۹۸ سال آنفیلد دیگر خانه امنی برای قرمز‌ها نیست

در دربی مرسی ساید، لیورپول بعد از ۹۸ سال چهار شکست متوالی در آنفیلد را متحمل شد و بعد از ۱۰ سال نیز دربی را به رقیب سنتی واگذار کرد.

کد خبر: ۸۲۵۴۷
۲۳:۳۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
لیورپول ۰ - ۲ اورتون: بعد از ۱۰ سال شهر لیورپول به رنگ آبی درآمد
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلستان شاهد دربی مرسی ساید در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد که لیورپول بحران زده، در خانه باز هم  و این بار مقابل رقیب سنتی متحمل شکست شد تا اندیشه دفاع از قهرمانی را از فکر خود به نوعی بیرون کند.  

لیورپول که این فصل با مشکلات شدید دفاعی رو به رو بود در اولین دقیقه بازی و از همین نقطه مجددا ضربه خورد تا ریچارلیسون مهاجم برزیلی با عبور از اوزان کاباک مدافع تازه وارد لیورپول گل اول را راهی دروازه آلیسون بکر کند. قرمز‌های آنفیلد که نمی‌خواستند در این بازی هم شکست بخورند حملات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند که واکنش‌های جوردن پیکفورد و خط دفاعی منسجم تافی‌ها اجازه گلزنی به مهاجمان لیورپول را نداد. در اواسط نیمه اول، جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول نیز با مصدومیت از ناحیه پشت ران پا از زمین بازی بیرون رفت تا مشکلات کلوپ بیشتر از قبل شود. بازی در نیمه اول با همان نتیجه ۱ - ۰ به پایان رسید.  
 
لیورپول ۰ - ۲ اورتون: بعد از ۱۰ سال شهر لیورپول به رنگ آبی درآمد

در نیمه دوم لیورپول ۱۵ دقیقه فشار بی امان روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما مهاجمان لیورپول در زدن ضربات آخر بی دقت بودند و نتوانستند از موقعیت به دست آمده استفاده کنند. کارلتو آنچلوتی که از نتیجه به دست آمده راضی بود برای فشار بر روی مدافعان کم تجربه لیورپول عناصر هجومی مثل سیگوردسن، دومنیک کالورت لوین را به زمین فرستاد تا نتیجه بازی را بیشتر کند. تا اینکه در ده دقیقه پایانی روی یک ضد حمله توسط ریچارلیسون و پاس او برای کالورت لوین، او به سمت دروازه بکر شوت زد و بعد از دفع ناقص توپ توسط آرنولد به سرنگون شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. هر چند در صحنه آهسته به دلیل تکل آرنولد به منظور جلوگیری از گل خورده او پیشتر زمین خورده بود کالورت لوین با برخورد به او خودش را به زمین انداخت و پنالتی بحث برانگیزی گرفت که داور بعد از بازبینی صحنه، پنالتی خود را تایید کرد تا سیگوردسن پنالتی را تبدیل به گل کرده و تیمش را در زمین لیورپول به یک برد حیاتی و مهم برساند. لیورپول هم بعد از دریافت این گل کاملا از ادامه بازی بی انگیزه شد و در نهایت بازی با همان نتیجه ۲ - ۰ به سود اورتون به پایان برسد. لیورپول با این باخت همچنان در امتیاز ۴۰ و در رتبه ششم باقی ماند و اورتون هم با این برد به لیورپول رسید و درست در کنار آن‌ها در جدول قرار گرفت.  
 
لیورپول ۰ - ۲ اورتون: بعد از ۱۰ سال شهر لیورپول به رنگ آبی درآمد

نکات بازی: 
لیورپول با متحمل شدن این باخت به رکورد ۹۸ سال پیش خود رسید که در سال ۱۹۲۳ در ورزشگاه خانگی خود متحمل چهار شکست متوالی شد. آن‌ها قبل از ثبت این رکورد منفی ۶۸ بازی در خانه نباخته بودند.  

آخرین باری که تیم قهرمان فصل گذشته در فصل بعد و در دفاع از عنوان قهرمانی چهار شکست را متحمل می‌شود مربوط به تیم اورتون و در سال ۱۹۲۸ بود که حالا این بار برای تیم همشهری اتفاق افتاده است.  

لیورپول در بعد از ۲۳ بازی شامل ۱۱ برد و ۱۲ تساوی مقابل اورتون نباخته بود که این امر بعد از ۱۰ سال اتفاق افتاد.  

اورتون برای اولین بار بعد از سال ۱۹۹۹ و بعد از ۲۲ سال موفق شد لیورپول را در آنفیلد شکست دهد.  

لیورپول برای اولین بار از سال ۲۰۰۲ و پس از ۱۹ سال در ۴ بازی پیاپی لیگ برتر شکست خورد.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی