تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

معاون اجتماعی پلیس فتا خبر داد: کلاهبرداری با عنوان کمک به زلزله‌زدگان

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه برخی کلاهبرداران سایبری برنامه‌های مجرمانه خود را به عنوان «کمک به زلزله‌زدگان» اجرا می‌کنند، گفت: کاربران دقت داشته باشند تا در دام کلاهبرداران و فیشر‌ها قرار نگیرند.

کد خبر: ۸۲۴۹۸
۱۲:۰۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹

معاون اجتماعی پلیس فتا خبر داد:کلاهبرداری با عنوان کمک به زلزله‌زدگان

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ رامین پاشایی افزود: با توجه به حادثه زلزله در شهرستان سی سخت از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد، متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد سودجو تحت عنوان کمک به مردم زلزله زده در فضای سایبر و شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری و سوءاستفاده از احساسات شهروندان می‌کنند این در حالیست که کمک‌های جمع آوری شده هیچ گاه به دست نیازمندان نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورند و برای کمک به زلزله زدگان حتماً از طریق نهاد‌های معتبر و مسیر‌های قانونی که از سوی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر اعلام می‌شود، اقدام کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: با تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضائی ادوار گذشته در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی در فضای مجازی و اشخاصی که در این خصوص فعالیت کرده اند و سایر تجربیات ثبت شده، متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که مجرمان سایبری با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده با تحریک اذهان عمومی و بعضا سوء استفاده از نام، اعتبار و شهرت افراد مشهور و نامی کشور و تحت عنوان جمع آوری کمک‌های مردمی به منظور یاری رساندن به آسیب دیدگان از طعمه‌های خود کلاهبرداری می‌کنند.

وی بیان داشت: بر اساس رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی در کار گروه ویژه در پلیس فتا، تاکنون چندین نفر با راه اندازی کانال اقدام به کلاهبرداری از هموطنان با این شیوه می‌کردند که مورد شناسایی قرار گرفتند و اقدام قضائی و قانونی علیه مجرمان و متخلفان این حوزه آغاز شده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش خدمات الکترونیکی، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی