تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مرکل: باید دستور کار مشترک آمریکا- اروپا با رویکرد چین و روسیه تهیه شود

صدر اعظم آلمان در نشیت امنیتی مونیخ بر لزوم توسعه دستور کار مشترک ترنس آتلانتیک برای اروپا و آمریکا با رویکرد روسیه و چین تاکید کرد.

کد خبر: ۸۲۴۶۳
۲۲:۳۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نقل از اسپوتنیک، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در سخنان خود گفت: روسیه باردیگر سعی دارد اعضای اتحادیه اروپا را به نوعی مقابله با یکدیگر بکشاند. بنابراین بسیار مهم است که ما دستور کار مشترک روسیه و طرح های همکاری را تدارک ببینیم و از سوی دیگر موارد اختلافی را مد نظر قرار دهیم. من با رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد یک اروپای قوی موافقم.

وی افزود: وظیفه دشوار تر توسعه یک دستور کار برای چین است که یک رقیب سیستماتیک به شمار می آید اما همز مان چین باید مشکلات جهانی نظیر تغییرات اقلیمی را مدنظر قرار دهد.

او همچنین تاکید کرد که توافق مینسک در مورد اوکراین به عنوان راهی دیپلماتیک برای حل و فصل مساله اوکراین مد نظر است اما لازم است پیشرفت هایی در این زمینه صورت گیرد .

مرکل گفت: در خصوص تمامیت ارضی اوکراین طی سال های اخیر هیچ پیشرفتی نداشته ایم . روند مینسک به عنوان تنها راه حل باقی مانده است اما لازم است پیشرفت هایی صورت گیرد. 
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی