تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

۷۷ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۸۰۱۷ بیمار دیگر شناسایی شدند

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۰۱۷ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

کد خبر: ۸۲۴۵۲
۱۴:۱۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
 
 
دیدارنیوز -  دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز( ۱ اسفند ۱۳۹۹ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۰۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۶۷۸ نفر از آنان بستری شدند.

لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۸۸ هزار و ۱۵۹ نفر رسید.
وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۳۴۱ نفر رسید.
لاری اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۱۶۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: ۳۶۶۹ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۰ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، در حال حاضر ۱۱ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۶۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی همچنین اعلام کرد: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی