تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آمادگی هلال احمر برای ارسال ١٠٠٠ چادر به منطقه وقوع زمین لرزه

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آمادگی برای ارسال ١٠٠٠ دستگاه چادر به محل وقوع زمین لرزه ۵.۶ مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

کد خبر: ۸۲۳۴۶
۰۰:۲۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - مهدی ولیپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت:٢٢:٠٥ زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۶ ریشتر مرز بین استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان حوالی سی سخت را لرزاند.

وی گفت: در پی وقوع این زمین لرزه به استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و خوزستان اعلام آماده باش شد و همچنین ۱۴ تیم ارزیاب و امدادی، ۸ تیم از کهگیلویه و بویراحمد ۶ تیم از اصفهان به محل اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه وضعیت جوی منطقه دارای بارندگی است گفت:۲۵ نفر مصدوم به صورت سرپایی و ۴ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

وی از تخریب برخی از منازل و ابنیه در شهر سی سخت و روستاهای اطراف خبر داد و گفت: آمادگی ارسال ۱۰۰۰ دستگاه چادرهای مسافرتی از استان‌های اصفهان، فارس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری به محل وقوع زمین لرزه را داریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی