تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ابراز نگرانی نماینده چابهار از احتمال شیوع شدید کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان

نماینده مردم چابهار در مجلس از سفر‌های متعدد مردم ایران به منطقه چابهار خبر داد و ضمن تصریح ضعیف بودن شاخص‌های بهداشتی – درمانی این منطقه از مسئولان خواست که هر چه سریع‌تر نسبت به منع عبور و مرور افراد غیر بومی اقدام کنند.

کد خبر: ۸۲۳۲۷
۱۶:۱۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

ابراز نگرانی نماینده چابهار از احتمال شیوع شدید کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان

 

دیدارنیوز ـ معین الدین سعیدی در گفتگویی در مورد وضعیت شیوع بیماری کرونا در جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه حوزه جنوب استان سیستان و بلوچستان از نظر همه شاخص‌های بهداشت و درمان پایین‌ترین شاخص را دارد. ما چه به لحاظ تخت بیمارستان و چه به لحاظ پرنسل حوزه بهداشت و درمان در شرایط سختی هستیم. زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه ما بسیار ضعیف است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از سفر‌های متعدد گردشگران به منطقه چابهار خبر داد و گفت: تعجب می‌کنم که علی رغم همه مسائل فوق ممنوعیت سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان اعلام نشد. در چنین شرایطی منتظر یک پیک کرونای خطرناک در روز‌های آتی خواهیم بود.

نماینده مردم چابهار از مسئولان خواست که همه انواع ممنوعیت سفر به چابهار، نیک شهر، کنارک، قصر قند و حوزه سواحل مکران را هر چه سریع‌تر اعمال کنند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با بیان این که هر چند که در پرواز‌های هوایی پایش نسبتا خوبی صورت می‌گیرد ادعا کرد:، اما هم اکنون اگر یک هم وطن ساکن تهران با وسیله نقلیه شخصی قصد عزیمت به جنوب استان سیستان و بلوچستان را بکند، جریمه نقدی نمی‌شود و منع عبور و مروری هم وجود ندارد. این در حالی است که در مناطقی مثل کیش و قشم، پایش سفر‌های زمینی و منع عبور و مرور وجود دارد.

سعیدی در پایان گفت: وضعیت حوزه ما قرمز نشده است. البته ما غیر از شیوع کویید ۱۹، کرونا‌های دیگری مثل کرونای خشکسالی، کرونای مدیریت، کرونای بی عدالتی داریم. اگر جلوی موج سفر گردشگران تا یک ماه آینده گرفته نشود، وضعیت ما قرمز خواهد شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی