تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ظرفیت تخت‌های آی سی یو در پنج بیمارستان اهواز پر شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تکمیل ظرفیت تخت‌های آی سی یو پنج بیمارستان اهواز خبر داد.

کد خبر: ۸۲۳۱۸
۱۴:۵۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

ظرفیت تخت‌های آی سی یو در پنج بیمارستان اهواز پر شد

 

دیدارنیوز ـ دکتر فرهاد سلطانی روز چهارشنبه اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای افزایش تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌های استان را انجام دادیم و قرار شد بیمارستان بقایی اهواز، چند تخت آی سی یو در اختیار ما قرار دهد تا مشکل ما در این زمینه کمتر شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز از روز یکشنبه وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی می‌شود افزود: در حال حاضر مشغول تجهیز این بیمارستان از نظر پرسنل و امکانات درمانی هستیم تا در روز‌های آینده پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های یک بیمارستان بزرگ در آنجا وجود ندارد ما مجبور به استقرار تخت عادی در بیمارستان طالقانی هستیم که ۴۰ تخت عادی برای این بیمارستان در نظر گرفتیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های رازی، سینا، امیرالمومنین (ع)، فاطمه الزهرا (س) و گلستان مشغول خدمات دهی به بیماران هستند. امیدواریم مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از پیک سوم بیماری خارج شویم.

سلطانی در پایان افزود: تردد‌های درون شهری و تجمعات خانوادگی و دورهمی‌ها بیشترین موارد ابتلا به بیماری در استان است که امیدواریم مردم همچون پیک دوم بیماری، این موارد را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

گفتنی است در حال حاضر ۱۰ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند؛ ورود و خروج به شهر‌های قرمز و تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع است. روند شیوع کرونا در استان روند صعودی داشته و زنگ خطر ابتلا به کرونا در خوزستان به صدا درآمده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی