تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
فوتبال گیت (۸)‌

سپاهان فاتح نبرد پرمهره‌های لیگ

فوتبال گیت عنوان ستونی است که در آن سجاد شجاعی در پایان هر هفته از مسابقات لیگ برتر به حواشی و مسائل آن می‌پردازد. این بار او سراغ ماجراهای هفته پایانی از دور رفت لیگ برتر رفته است.

کد خبر: ۸۲۱۶۷
۱۶:۰۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
فوتبال گیت (۸)‌/ سپاهان فاتح نبرد پرمهره‌های لیگ


دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: ورزشگاه نقش جهان میزبان بازی بزرگ هفته پایانی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر بین سپاهان و استقلال بود. تقابل دو تیمی که به لحاظ نفرات، پرمهره‌ترین‌های لیگ متوسط‌ها محسوب می‌شوند در نهایت به سود زردپوشان اصفهانی پایان یافت و این تیم برای اولین بار در این فصل طعم صدرنشینی را چشید.

فکری که در هفته‌های گذشته بیش از آنکه تمرکزش روی تیمش باشد در توهم توطئه تشکیل اتاق فکر برای تخریب خود و تیمش قرار داشت در این بازی تصمیم گرفت با الگوبرداری از تیم استراماچونی، استقلال را با سه دفاع روانه میدان کند تا نشان دهد بعد از گذشته ۱۵ هفته هنوز آرایش و ترکیب مناسب تیمش را نشناخته و همین موضوع باعث شد سپاهان خیلی زود روی اشتباهات متعدد آبی‌پوشان در خط دفاع صاحب گل شود. بازی دو تیم، نیمه اول نسبتا جذابی داشت و سپاهان توانست مزد برتری‌اش را در این نیمه با دو گل بگیرد. نیمه دوم، اما یکی از کسل‌کننده‌ترین بازی‌های دو تیم در فصل جاری بود، سپاهان برای حفظ برتری خود به‌دنبال کنترل بازی بود و استقلال هم هیچ برنامه‌ای برای تغییر نتیجه نداشت تا مشخص شود آنچه بیش از اتاق فکر رقبا استقلال را تخریب کرده، اتاق فکر حاج محمود و رفقا بوده.

فوتبال گیت (۸)‌/ سپاهان فاتح نبرد پرمهره‌های لیگ

پرسپولیس در یک قدمی صدر

چهار نمایش کم نقص و چهار برد متوالی، شاگردان یحیی را از میانه‌های جدول بالا کشید و حالا سرخ‌پوشان با توجه به یک بازی عقب افتاده، ازشانس بالایی برای صدرنشینی در نیمه مسابقات برخوردارند.

پرسپولیسی‌ها که در این بازی کمتر از دو بازی قبل موفق به خلق موقعیت روی دروازه حریف شدند، با درخشش ستون و کاپیتان تمام‌نشدنی‌شان به‌خوبی از تک گل نورالهی حراست کردند و در مسابقه‌ای نفس‌گیر پیکان سختکوش مهدی تارتار را شکست دادند. بی‌شک پر تلاش‌ترین بازیکن این میدان نادر محمدی پدیده اوت دستی لیگ برتر بود که پیکانی‌ها چندباری هم روی پرتاب‌هایش صاحب موقعیت شدند، اما نکته قابل‌توجه در بازی پیکان وقفه‌هایی بود که در هنگام پرتاب‌های اوت ایجاد می‌شد به شکلی که هر بار و از هر نقطه خط طولی زمین توپ به نفع پیکان به بیرون می‌رفت، نادر محمدی باید خود را به محل خروج توپ می‌رساند تا اوت را پرتاب کند که در برخی مواقع برای هر پرتاب زمانی بین ۳۰ تا ۶۰ ثانیه تلف می‌شد. قطعا هر تیم فوتبالی، بازیکنی با ویژگی نادر محمدی داشت از آن به نحو احسن استفاده می‌کرد، اما اینکه تمام بازی یک تیم و یک بازیکن تحت شعاع پرتاب اوت قرار گیرد جالب به نظر نمی‌رسد. البته از حق نگذریم شاگردان تارتار با قدرت پرس بالا یکی از دونده‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شوند و شاید میل زیاد این تیم به استفاده از پرتاب‌های اوت باعث شده دیگر نکات مثبت آن‌ها به چشم نیاید.

فوتبال گیت (۸)‌/ سپاهان فاتح نبرد پرمهره‌های لیگ

شهر خسته، خسته از نتایج نساجی

کرونا یکسال است که بین هواداران و سکو‌های ورزشگاه‌ها فاصله انداخته، اما مگر می‌شود استادیوم وطنی میزبان نساجی باشد و صدای تشویق هواداران این تیم گوش‌نوازی نکند؛ هوادارانی که زیر باران زیبای شمال، روی پشت بام‌های اطراف ورزشگاه جمع می‌شوند و یکصدا می‌خوانند: نساجی‌ای امید شهر خسته / نفس من به نفست بسته و...

تیم ریشه‌دار شمال کشور که بعد از مدت‌ها صبوری هوادارانش، چند سالی است به لیگ برتر راه یافته و عملکرد قابل‌قبولی هم در سال‌های اخیر داشته این فصل در انتهای جدول قرار گرفته، تغییر مربی هم هنوز نتوانسته گره از مشکلات این تیم باز کند و همین موضوع اعتراض شدید هواداران نساجی را نسبت به مدیریت و مالکان این تیم در پی داشته است. باید دید آیا مدیران این باشگاه می‌توانند در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنند و مجید جلالی موفق می‌شود خواسته عاشقان نساجی را برآورده کند یا باز هم شاهد افول یک تیم دیگر خصوصی و ریشه‌دار در فوتبال کشورمان خواهیم بود.

در یادداشت بعدی سعی می‌کنیم به ارزیابی نیم فصل اول لیگ برتر بپردازیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی