تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
با حضور نماینده دولت؛

لایحه اصلاحیه بودجه فردا غیرعلنی در مجلس بررسی می‌شود

رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: فردا در جلسه مجلس با حضور نماینده دولت درباره لایحه اصلاحیه بودجه به صورت غیرعلنی مباحثی مطرح می‌شود تا با حداکثر تعامل وارد بررسی کلیات بودجه شویم.

کد خبر: ۸۲۱۲۹
۱۰:۳۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

لایحه اصلاحیه بودجه فردا غیرعلنی در مجلس بررسی می‌شود

 

دیدارنیوز ـ بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح نشست شورای هماهنگی مجلس، گفت: با توجه به اینکه شب گذشته دولت اصلاحیه لایحه بودجه سال آینده را به مجلس ارسال کرد، نشست امروز شورای هماهنگی مجلس به نحوه رسیدگی این اصلاحیه اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد براساس تبصره ۳ ماده ۱۸۲ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه ارسالی دولت به عنوان اصلاحیه مورد بررسی قرار گیرد، افزود: صبح فردا کلیات اصلاحیه لایحه بودجه در صحن علنی به رأی گذاشته می‌شود و در صورت تصویب به منظور بررسی موارد اصلاح شده به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌شود.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس با تاکید بر اینکه درخصوص محتوای اصلاحیه لایحه بودجه در نشست امروز مباحثی مطرح شد، اظهار داشت: مجلس تاکید دارد که به صلاح نیست کشور در مقطعی از زمان بدون بودجه باقی بماند و رویکرد مجلس بر این است که اصلاحات لازم اعمال و در زمان کوتاهی بررسی شود.

نگاهداری گفت: مقرر شد در نشست صبح روز آینده مجلس در مقطعی با حضور نماینده دولت درخصوص لایحه اصلاحیه بودجه به صورت غیرعلنی مباحثی مطرح شود تا با حداکثر تعامل وارد بررسی کلیات بودجه شویم.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی