تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

واکسن "اسپوتنیک" عارضه خاصی برای افراد نداشته است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسن "اسپوتنیک" در افرادی که از آن استفاده کرده‌اند تاکنون عارضه خاصی نداشته است.

کد خبر: ۸۱۹۹۵
۱۵:۰۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

واکسن

 

دیدارنیوز ـ دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز شنبه به نقل از دکتر شاپور بدیعی گزارش داد: نتایج تاثیرگذاری واکسن "اسپوتنیک" در مجله علمی لنست منتشر شده و اثرگذاری بیش از ۹۱.۶ درصد دارد که امیدواریم با انجام واکسیناسیون از همه گیری بیماری کووید ۱۹ کاسته شود.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های وزارت بهداشت در گام نخست کارکنان فعال در بخش‌های مراقبت ویژه بیماران کرونایی بدون سابقه ابتلا به بیماری کووید ۱۹ علیه این بیماری واکسینه می‌شوند و در مرحله دوم کارکنان اورژانس و دیگر بخش‌های کرونایی زیرپوشش قرار می‌گیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: وزارت بهداشت در گام نخست ۴۷۵ دوز واکسن برای استفاده در ۲ مرحله به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص داده است که تاکنون ۳۹۵ نفر از گروه هدف زیرپوشش قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه واکسیناسیون با همکاری معاونت بهداشت این دانشگاه در مرکز بهداشت استان انجام می‌شود گفت: واکسن کرونا طی ۲ مرحله با فاصله ۲۱ روز به گروه‌های هدف تزریق می‌شود.

وی گفت: محموله دیگر واکسن کرونا نیز به زودی به این دانشگاه ارسال می‌شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی