تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ادامه منع تردد‌های استانی و شبانه

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: منع تردد و محدودیت‌های شبانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دستورالعمل جدیدی به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

کد خبر: ۸۱۹۷۷
۱۲:۴۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

ادامه منع تردد‌های استانی و شبانه/ ورود خودرو‌های غیربومی به این ۸ استان ممنوع است

 

 

دیدارنیوز ـ سرهنگ رسول ابراهیمی افزود: پیش از این محدودیت طرح شبانه در شهر‌های نارنجی از ساعت ۲۱ تا سه بامداد اعلام شده بود و این تردد در شهر‌های زرد و آبی با توجه به مصوبات استانی اعمال می‌شد، اما اکنون براساس مصوبه وزارت کشور تردد شبانه در همه شهر‌ها بر اساس همان ساعت اعلام شده مجدد اعمال خواهد شد و رانندگان خاطی به مبلغ دو میلیون ریال جریمه خواهند شد.

وی با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی برابر مصوبه امروز کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه تردد خودرو‌های غیربومی به استان‌های مازندران، گیلان و گلستان ممنوع شد.

ابراهیمی افزود: بر اساس این مصوبه که با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به انجام رسیده، تردد خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های استان قم، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافر پذیر بودن ممنوع است.

وی تاکید کرد: اکنون وضعیت کرونا در برخی شهر‌های استان خوزستان قرمز اعلام شده است.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به این مصوبه علاوه بر جلوگیری از خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های اعلام شده رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند مبلغ پنج میلیون ریال جریمه برای پلاک خودرو آن‌ها منظور خواهد شد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی