تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دستور شناسایی عاملان و محرکان توهین به رییس جمهوری صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور شناسایی عاملان و محرکان توهین به رییس جمهوری در مراسم گرامیداشت بیست و دوم بهمن امسال در اصفهان را صادر کرد.

کد خبر: ۸۱۹۵۷
۱۰:۳۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

دستور شناسایی عاملان و محرکان توهین به رییس جمهوری صادر شد

 

دیدارنیوز ـ عده‌ای قلیل قانون‌ستیز در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان اقدام به هتاکی به رییس جمهوری و حاشیه‌سازی کردند که دادستان اصفهان امروز شنبه از صدور دستور شناسایی عاملان و محرکان آن خبر داد.

برپایه اعلام دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی با تاکید بر صیانت از جایگاه ارکان حاکمیتی نظام و با مذموم دانستن تلاش برخی در القای تفرقه در کشور گفت: دستور شناسایی مرتکبان و محرکان شعار‌های هنجار شکنانه و توهین به رییس جمهوری برای مراجع امنیتی صادر شد.

دادستان اصفهان تصریح کرد: دستگاه قضایی صرفنظر از مسائل جناحی، پاسداری از قانون، حرمت و صیانت از شخصیت حقوقی و حقیقی افراد را مقدم بر هر نظری می‌داند و با قانون شکنان برخورد قاطعانه خواهد کرد.

دادستان اصفهان پیش از این به خبرنگار ایرنا گفت که به محض دریافت گزارش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان، رسیدگی به توهین به رییس جمهوری در دستور کار قرار می‌گیرد.

همچنین نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان در بیانیه مشترکی با اشاره به اینکه عده‌ای قلیل قانون‌ستیز در مراسم روز ۲۲ بهمن اقدام به هتاکی و حاشیه‌سازی کردند، رسیدگی دستگاه‌های ذیربط به وظایف قانونی و انقلابی خود در قبال خاطیان و هنجارشکنان جاهل را خواستار شدند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در واکنش به توهین معدودی از موتورسوار در آیین ۲۲ بهمن اصفهان به رییس جمهوری اعلام کرد: لازم است با عوامل این رفتار توهین‌آمیز به‌ویژه فرد یا افرادی که مُسبب این اتفاق شدند، برخورد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عبداللهی‌نژاد افزود: باز کردن بستر توهین به مسوولان نظام، کار پسندیده‌ای نیست و علت بروز این رفتار‌ها باید ریشه‌یابی دقیق شود.

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خاطر شیوع ویروس کرونا به‌صورت خودرویی، موتوری و مجازی در کشور برگزار شد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی