تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کارشناس سازمان هواشناسی: سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور و تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۸۱۹۵۱
۰۹:۴۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

کارشناس سازمان هواشناسی:سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شود

 

دیدارنیوز ـ «کبری رفیعی» امروز (شنبه) درباره وضعیت جوی کشور گفت: از عصر امروز تا روز دوشنبه دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر کاهش می‌یابد و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی افزود: از روز یکشنبه تا دوشنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم خواهد بود که پیامد آن در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا است.

رفیعی ادامه‌داد: با توجه به روند افزایش نسبی دما تا روز سه‌شنبه، در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی البرز، ذوب برف و وقوع بهمن دور از انتظار نیست و دما بین هشت تا ١٢ درجه در سواحل شمالی گرم خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود، بارش‌ها در شمال غرب جنوب غرب و دامنه البرز غربی آغاز و سپس به البرز مرکزی و زاگرس مرکزی خواهد رسید.

وی بیان‌داشت: روز چهارشنبه بر شدت بارش‌ها افزوده خواهد شد و تا شمال غرب زاگرس مرکزی، سواحل خزر و شمال شرق کشور بارش‌ها گسترش خواهد یافت.

رفیعی گفت: آسمان تهران امروز صاف در برخی ساعت‌ها همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و عصر امروز هوای تهران باد خواهد داشت.

وی یادآور شد: از عصر امروز بخش‌های غربی دریای خزر طوفانی خواهد بود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی