تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تلفات پرندگان میانکاله به ۵۳۳۰ رسید

طی اعلامیه‌ای که سازمان حفاظت محیط زیست مازندران منتشر کرد با پایش‌های انجام شده تاکنون بالغ بر ۵ هزار لاشه پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله جمع آوری شده است.

کد خبر: ۸۱۹۴۷
۰۹:۱۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

تلفات پرندگان میانکاله به ۵۳۳۰ رسید

 

دیدارنیوز ـ در این اطلاعیه آمده است: با توجه به وقوع تلفات غیرعادی در پرندگان مهاجر آبزی در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان، به اطلاع می‌رساند، عملیات پایش و جمع آوری لاشه پرندگان مهاجر آبزی در روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۹ نیز با اعزام اکیپ‌هایی از محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و اداره کل انجام که ۲۳۰ قطعه پرنده مهاجر آبزی از گونه‌های چنگر معمولی، فلامینگو و مرغابی تلف و از ساحل جمع آوری و دفن بهداشتی شدند.

گفتنی است با احتساب تلفات دو هفته گذشته، مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع آوری شده، به عدد ۵۳۳۰ لاشه رسیده است.

قابل ذکر است به دلیل وجود مه شدید در منطقه، عملیات جمع آوری لاشه‌ها توسط چندین گروه در ضلع جنوبی ساحل به طور کامل پایش و انجام شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی