تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

توهین به رییس‌جمهور اقدامی ضدملی و مجرمانه است

رییس دفتر رییس جمهور گفت: ایجاد انشقاق در صفوف بهم‌پیوسته‌ راهپیمایان، طرح شعارهای انحرافی و توهین به رئیس‌جمهوری منتخب ملت در مراسمی که نماد وحدت ملی و یکپارچگی ایرانیان در مواجهه با ناظران فراملی است، ‌اقدامی به غایت غیرمسئولانه، ضدملی، تفرقه‌افکن و البته مجرمانه است.

کد خبر: ۸۱۹۰۷
۲۰:۴۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - محمود واعظی در رشته توییتی نوشت:

با هوشمندی تاریخی مردم، ‌ میهن‌دوستی و ایستادگی آنها بر سر آرمان‌های اسلام و انقلاب، امسال هم مراسم ۲۲ بهمن به شکل باشکوهی در سراسر کشور برگزار شد. این مراسم نمادین که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، عرصه تجدید میثاق ملت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) بود.

وی افزود: حضور باشکوه و هوشمندانه مردم در این مراسم درخورِ مباهات و قدردانی است و بنده به عنوان کوچکترین خدمتگزار، لازم می‌دانم از مردم عزیز و موقعیت‌شناس که با همه محدودیت‌های کرونایی حماسه دیگری آفریدند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.
واعظی تاکید کرد: با این حال اقدام غیراخلاقی شمارِ معدودی از افراد در حاشیه راهپیمایی شهر اصفهان، مساله‌ای است که نباید به آسانی از کنار آن گذشت. فراموش نکنیم که این رویداد، ‌ تنها یک هفته پس از توصیه اکید مقام معظم رهبری درخصوص رعایت ادب در جامعه و پرهیز از بدزبانی به وقوع پیوسته است.

رییس دفتر رییس جمهور گفت: ایجاد انشقاق در صفوف بهم‌پیوسته‌ راهپیمایان، طرح شعارهای انحرافی و توهین به رئیس‌جمهوری منتخب ملت در مراسمی که نماد وحدت ملی و عرصه نمایش همگرایی و یکپارچگی ایرانیان در مواجهه با ناظران فراملی است، ‌ اقدامی به غایت غیرمسئولانه، ضدملی، تفرقه‌افکن و البته مجرمانه است.

وی اضافه کرد: همه باید بدانیم که اگر با عاملان این اقدام کاملا سازمان‌یافته برخورد قانونی نشود و با عناوین ناموجهی همچون «خودسر» به آنها آزادی عمل داده شود، ‌تبعات اقدامات اینچنینی در آینده، غیرقابل کنترل خواهد بود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی